Pielęgnacja twarzy 40-latka

1. Data: 2005-04-21 06:58:49

Temat: Pielęgnacja twarzy 40-latka
Od: " " <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzień dobry,

Zacznę od tego, że nie nazywam się Marek Sowik. To tylko taki pseudonim,
nieistniejącej osoby. Mówię o tym wprost, bo trochę się krępuję przejmować
taki rzeczami jak własna uroda, choć z drugiej strony, nie mam wyboru.

Ale w czym rzecz. Niedawno skończyłem 40 lat. Często pokazuję się publicznie,
ale jakoś nigdy za bardzo nie zwracałem uwagi na wygląd twarzy. Jako że
wkrótce skala mojej obecności w mediach zwiększy w sposób wyraźny, chcąc nie
chcąc, muszę coś z tym zrobić.

Wiem, że trafiłem na odpowiednią grupę, bo zauważyłem, że kobiety doskonale
potrafią dbać o tego typu rzeczy, a ja w nich jestem zupełnie zielony. Teraz
sprecyzuję o co mi chodzi, bo nie mam na myśli ani jakichś pudrów, podkładów,
czy skubania brwi.

Typ budowy i skórę ze znanych publicznie osób mam podobną - jak mi się zdaje -
do Bruce Willisa. Oczywiście to porównanie ma na celu jedynie lepsze
zilustrowanie problemu, a nie podbudowanie własnego ego. Nic z tych rzeczy.
Chcę być jedynie bardziej obrazowy i uświadomić Wam, ekspertom, z których rad
mam zamiar skorzystać, typ mojej skóry.

Tak więc, wracając do rzeczy. Skórę mam grubą, w odcieniu rumianym, ze
skłonnością do pękających naczynek krwionośnych. Poza bruzdami na czole nie
mam żadnych, najmniejszych nawet zmarszczek, ale tak podobno ten typ ma.
Pytanie brzmi, jak o coś takiego dbać.

W chwili obecnej z kosmetyków używam raz w tygodniu pilingu ze łupinami
orzecha i to wszystko. Żadnych kremów, maseczek, choć wiem, że to na pewno by
mi się to przydało. I w tym miejscu prosiłbym o pomoc. Czy możecie polecić,
drogie Panie, ew. Panowie, kosmetyki, które opóźnią nieco zużywanie się skóry.
Prosiłbym o konkretne marki kosmetyków albo zestawów, bo jak mówię, jestem w
tym zielony, a coś zrobić trzeba.

Z góry wszystkim dobrym duszom dziękuję
I pozdrawiam serdecznie,
Anonim pseudo Marek Sowik

1. Data: 2005-04-21 09:33:31

Temat: Re: Pielęgnacja twarzy 40-latka
Od: "Samanna" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Prosiłbym o konkretne marki kosmetyków albo zestawów, bo jak mówię, jestem w

Kupiłam 1,5 miesiąca temu męzowi (lat 33 i bardzo zaniedbana skóra) krem Adidasa:
ADIDAS ACTIVE SKINCARE krem do twarzy dla mężczyzn o potrójnym działaniu
o potrójnym działaniu: nawilzajacym, ochronnym i regenarycyjnym.
Mąż ma cerę raczej grubą i przetłuszczajacą się + trochę pierwszych zmarczek. Nie
sądziłam, że uda mi się go przekonać do uzywania
kremu, a co dopiero, że ten krem zadziała tak jak zadziałał. A okazał się świetny po
prostu - aż się zastanawiałam czy sama nie
zacząć uzywać :)))
Skóra nawilzona, wygładzona i jakaś tak mięciutka :)) no i zmarszczki zniknęły -
wygląda młodziej.
Krem kosztował niedużo -24 zł, stosowany był rano i wieczorem.
Kiedyś miałam próbki żelu do mycia twarzy, peelingu Biothermu i kremu tejże firmy
jakiegoś Hydra..coś tam (dla mężczyzn) i uważam,
że to bardzo produkty (testowałam też na sobie :) ale ceny nie na moją kieszeń.

pozdrawiam
Samanna

1. Data: 2005-04-21 09:56:43

Od: "Katarzyna Kulpa" <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

" " <m...@g...pl> napisał(a):
> [...]
> ale jakoś nigdy za bardzo nie zwracałem uwagi na wygląd twarzy. Jako że
> wkrótce skala mojej obecności w mediach zwiększy w sposób wyraźny, chcąc

(i tu kobietom wlacza sie wyobraznia)
hmm, prowadzisz jakies fajne badania marketingowe, czy socjologiczne? :)

> [...]
mówię,
> jestem w tym zielony, a coś zrobić trzeba.

moja rodzina meska chwali sobie zdaje sie meska serie Shiseido
(w kazdej porzadnej perfumerii). poza tym - moze kup sobie magazyn
Logo, jest tam cos o meskich kosmetykach, oraz duzo innych tekstow
kreujacych popyt :) kazdemu co innego odpowiada, musisz sam
przetestowac to, co jest dostepne.

-- kasica

1. Data: 2005-04-21 11:08:59

Od: KVM <k...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

polecam mag-c krem vichy

www.vichyhomme.com

1. Data: 2005-04-21 11:22:32

Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Kulpa napisał(a):

> (i tu kobietom wlacza sie wyobraznia)
> hmm, prowadzisz jakies fajne badania marketingowe, czy socjologiczne? :)

Raczej wybory sie zblizaja ;)

th

1. Data: 2005-04-21 14:58:51

Od: "justy" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

przy cerze rumianej naczynkowej odstaw ziarnisty peeling z łupinami orzecha-
jeśłi chcesz sie złuszczać, to peelingiem enzymatycznym,np. soraya, lub
delikatniejszym drobnoziarnistym np. Avene na dzień krem z filtrem (np.
iwostin spf20), na noc krem z vit.C (Active C la roche posay). żaden z tych
kosmetyków nie ejst z serii typowo meskich; są unisex.

1. Data: 2005-04-21 17:50:41

Temat: Podziękowanie do - Pielęgnacja twarzy 40-latka
Od: " " <m...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam ponownie i bardzo, bardzo dziękuję.

Wasze rady są dla mnie po prostu bezcenne, a Wy - jak widać po precyzyjnych
wskazówkach - jesteście prawdziwymi specjalistkami w tej branży. Co więcej -
jako że problem skóry nigdy dla mnie nie stanowił większego problemu - teraz
ze zdziwieniem odkryłem, iż jest to cała, niemalże tajemna dziedzina wiedzy,
która - jak mniemam - i dla mnie wkrótce tajemną być przestanie za co..

Jeszcze raz wielkie dzięki i gorące pozdrowienia,
Anonim pseudo Marek Sowik

maszynka elektryczna do golenia
Kilka może dziwnych problemów
archiwum grupy - gdzie szukać?
Wyszczuplający krem drenujący Vichy
podstawowe zasady pielegnacji cery (glownie twarz)