armatura firmy VALVEX

1. Data: 2009-01-07 22:56:10

Temat: armatura firmy VALVEX
Od: pleg <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Jestem przed zakupem armatury (na wannę i na umywalkę) do łazienki.
Przeglądając strony internetowe trafiłem na firmę
http://www.valvex.pl/pol/index.php
Może są użytkownicy ich kranów i podzielą się opinią. Ich produkty
często są łudząco podobne do innych droższych firm, a jak z jakością...

2. Data: 2009-01-08 07:56:56

Temat: Re: armatura firmy VALVEX
Od: "Big Jack" <a...@b...zz> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości:
f...@k...googlegroups.com
użytkownik *pleg* napisał(a):

> [...]
> Może są użytkownicy ich kranów i podzielą się opinią. Ich produkty
> często są łudząco podobne do innych droższych firm, a jak z jakością...

Jestem użytkownikiem ich baterii, umywalkowej i wannowej
http://www.valvex.pl/pol/baterie_main.php?zastosowan
ie=umywalkowe&budowa=&seria=GALEO&kod=2441000
http://www.valvex.pl/pol/baterie_main.php?zastosowan
ie=wannowe&budowa=&seria=GALEO
Nie wiem czy to zjawisko normalne dla baterii kulowych, ale przy ustawieniu
wajchy na mieszanie wody ciepłej i zimnej baterie dosyć głośno szumią. Kiedy
puszcza się samą wodę ciepłą lub zimną tego szumu nie ma. Nie wiem czy to
niedoskonałość konstrukcyjna użytych mieszaczy, czy to jest we wszystkich
tego typu bateriach. A może to skutek pobierania wody z bojlera
elektrycznego? Jak do tej pory innych zastrzeżeń nie mam. aaaaaaaaaa, jakoś
nie dałem rady podłączyć razem wszystkich elementów korka automatycznego z
baterii umywalkowej i niektóre części użyłem od poprzedniego -demontowanego
kompletu. Do szumu się przyzwyczaiłem i generalnie jestem zadowolony, ale
gdyby mi ktoś polecił nie szumiące baterie, to w przyszłości gdybym je
zmieniał to pewnie takie bym założył.

--
Big Jack
//////

3. Data: 2009-01-08 21:26:55

Od: pleg <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jestem użytkownikiem ich baterii, umywalkowej i
wannowejhttp://www.valvex.pl/pol/baterie_main.php?za
stosowanie=umywalkowe&bud...http://www.valvex.pl/pol
/baterie_main.php?zastosowanie=wannowe&budowa...
> [...]
> niedoskonałość konstrukcyjna użytych mieszaczy, czy to jest we wszystkich

Trochę mnie zaniepokojoiło co piszesz, zwłaszcza że chcę wydac coś ok.
700-1000 zł za komplet bateria na umywalkę i wannę (otworowa) np. z
tej serii
http://www.valvex.pl/pol/baterie_main.php?zastosowan
ie=wannowe&budowa=&seria=NEVA&kod=2423010

4. Data: 2009-01-08 23:15:36

Od: "Druid29" <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

o.googlegroups.com...
astosowanie=umywalkowe&bud...http://www.valvex.pl/po
> [...]
> tej serii
> http://www.valvex.pl/pol/baterie_main.php?zastosowan
ie=wannowe&budowa=&seria=NEVA&kod=2423010

Za tą cenę kupisz na allegro zestaw hansgrohe, grohe albo kludi.

Pozdrawiam,
Druid29

5. Data: 2009-01-09 07:47:31

Od: "Big Jack" <a...@b...zz> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości:
6...@u...googlegroups.com
użytkownik *pleg* napisał(a):

> [...]
> tej serii
> http://www.valvex.pl/pol/baterie_main.php?zastosowan
ie=wannowe&budowa=&seria=NEVA&kod=2423010

Ale to co pisałem dotyczyło baterii kulowych. Nie wiem jak się zachowują
tradycyjne, z kurkami. No chyba, że masz wątpliwości co do korków
automatycznych.

--
Big Jack
//////

6. Data: 2009-01-09 10:07:58

Od: " 666" <u...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Zaworków Valvex do pralek i zmywarek unikam jak ognia, toporne to od nowości i
zapieka się szybko, nie wiedziałem że w innych segmentach też coś oferują, pewnie
podobny szajs.

-----

7. Data: 2009-01-09 20:24:49

Od: pleg <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Oczywiście, że za mniej więcej tyle, ale już coś co mi się podoba tych
firm jest już znacznie droższe. Ostatecznie zdecydowałem się na to
http://www.ferro.pl/produkt-bateria-umywalkowa-stoja
ca-2888.html
http://www.ferro.pl/produkt-bateria-wannowa-stojaca-
czterootworowa-2892.html

8. Data: 2009-01-09 21:08:58

Od: Ania <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pleg pisze:
> Oczywiście, że za mniej więcej tyle, ale już coś co mi się podoba tych
> firm jest już znacznie droższe. Ostatecznie zdecydowałem się na to
> [...]
czy za taka cene to bedzie dobra bateria, nie potrafie powiedziec,
pewnie bedziesz ja montowac przy wannie i zabudowywac na stale... pomysl
o zabezpieczeniu na wypadek przecieku, jesli jakis wezyk pusci i zacznie
ciec, niektore firmy oferuja specjalne polki montazowe do armatury
wielootworowej, z pojemnikiem, w ktorym w przypadku awarii zbiera sie
woda, i mozna sie dostac do baterii, bez potrzeby rozwalania calej
zabudowy, sprawdz jakosc sluchawki prysznicowej i jej weza, bo to bedzie
element najbardziej narazony na uszkodzenia

9. Data: 2009-01-10 17:15:57

Od: "Bart" <l...@v...tu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pleg" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
f.googlegroups.com...
> Oczywiście, że za mniej więcej tyle, ale już coś co mi się podoba tych
> firm jest już znacznie droższe. Ostatecznie zdecydowałem się na to
> [...]

Może to zabrzmi jak reklama ale przy zakupie baterii polecam sklep
internetowy:

http://sklep.kati-kati.pl/index.php?d=szukaj&szukaj=
modena&x=13&y=11

pozdrawiam
Bart.

10. Data: 2009-01-10 18:06:15

Od: "Qwinto" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ania" <a...@g...pl> wrote in message
> pleg pisze:
>
> pewnie bedziesz ja montowac przy wannie i zabudowywac na stale... pomysl
> o zabezpieczeniu na wypadek przecieku, jesli jakis wezyk pusci i zacznie

Przy takiej zabudowie baterii nie używa się wężyków. Stosuje się przyłącza
sztywne.

Qwinto

Piekarnik i płyta gazowa - dylemat?
Zmywarka - czemu noże oddzielnie ?