aronia i ostrokrzew, sadzonki - jak???

1. Data: 2001-06-24 15:47:40

Temat: aronia i ostrokrzew, sadzonki - jak???
Od: "bari" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
Jak rozmnazac obie wymienione rosliny. Przez ukorzenianie zdernialych pedow
czy wysiewac nasionka? Jesli nasiona, to czy trzeba wykonywac jakies
specjalne zabiegi czy po prostu posiac w doniczkach?
pozdrawiam
bari

2. Data: 2001-06-26 07:55:01

Temat: Re: aronia i ostrokrzew, sadzonki - jak???
Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bari" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> czy wysiewac nasionka? Jesli nasiona, to czy trzeba wykonywac jakies
> specjalne zabiegi czy po prostu posiac w doniczkach?

Aronię można przez sadzonki zielne (już!) lub odkłady. Ostrokrzew można
teoretycznie rozmnażać przez sadzonki zdrewniałe w terminie
wrzesień-październik lub marzec-kwiecień. Przy czym z moich obserwacji plus
tego, co przeczytałam w mądrek książce, ostrokrzew kolczasty ukorzenia się
trudno. Natomiast ostrokrzew Mezerwy "złapał" się za pierwszym razem.

Pozdrawiam, Basia.

archiwum ?
chore ryby?
jak rozmnozyc leszczyne
koty w ogrodzie! jak je delikatnie zniechęcić?
trawnik - mam nadzieję. że pytanie ostatnie... :-)