artykul z gazety

1. Data: 2006-02-02 22:52:46

Temat: Re: artykul z gazety
Od: Filip KK <k...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Akulka napisał:

> A co mnie małpy obchodzą? Ja wolę rzetelne informacje na podstawie badań nad
> ludźmi, a nie nad małpami.

To je przeprowadz!

Jesli Ci to cos da...
Ja szykujac sie do zawodow kulturystycznych jadalem 15 razy dziennie, z
czego 2 posilki w nocy, dokladnie o 2:00 i o 4:00, albo o 1:00 i o 3:00.
Efekt? w ciagu 4 tygodni schudlem 8 kg i zostalo mi 2 mm skory na brzuchu.

--
Pozdrawiam - Filip
Silver MKIV: 1.9 TDI-PD, GTI - ELF EVOLUTION SXR 5W30

2. Data: 2006-02-03 07:36:59

Temat: artykul z gazety
Od: jaszczur <m...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Źródło Gazeta Wyborcza:
http://42.pl/u/fSf

Jedzenie późną porą nie tuczy bardziej niż jedzenie w dzień - wynika z
badań amerykańskich naukowców opisanych w

"Obesity Research". Uczeni przebadali 16 samic rezusa. Małpy obserwowano
przez rok. W tym czasie

sprawdzano, ile jedzą, o jakiej porze i ile przybyły na wadze. Naukowcy
nie byli zaskoczeni, że na bogatej w tłuszcz diecie wszystkie małpy
przybrały na wadze. Okazało się jednak, że pora przyjmowania posiłków
nie miała żadnego wpływu na zwiększenie masy ciała. Innymi słowy, małpy,
które przyjmowały większość kalorii w
nocy, nie przytyły więcej niż te, które żywiły się głównie w dzień.

--
'''..\
< _| (

3. Data: 2006-02-03 13:32:12

Od: "Akulka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jaszczur" <m...@c...op.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> przez rok. W tym czasie <ciach>

A co mnie małpy obchodzą? Ja wolę rzetelne informacje na podstawie badań nad
ludźmi, a nie nad małpami. Może zrobić badania na rybach i karaluchach, a
potem przenieść wyniki na ludzi....

Pozdrawiam
Akulka, co jest w tych kilku procentach, co od małpy na pewno nie pochodzi.

4. Data: 2006-02-03 14:35:13

Od: jaszczur <m...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przeglądam pl.misc.dieta
a tam użytkownik *Akulka* pisze:

> A co mnie małpy obchodzą? Ja wolę rzetelne informacje na podstawie badań nad
> ludźmi, a nie nad małpami. Może zrobić badania na rybach i karaluchach, a
> potem przenieść wyniki na ludzi....
To nie jest grupa o diecie małp? Ups przepraszam, pomyliłem grupy.

> Akulka, co jest w tych kilku procentach, co od małpy na pewno nie pochodzi.
Wierzysz w teorię kreacjonizmu?

--
'''..\
< _| (

5. Data: 2006-02-03 14:51:52

Od: "Akulka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przeglądam pl.misc.dieta

> To nie jest grupa o diecie małp? Ups przepraszam, pomyliłem grupy.

> Wierzysz w teorię kreacjonizmu?

Zarówno wierze w kreacjonizm jak i ewolucjonizm. I jedno nie wyklucza
2-giego. Bynajmniej nie w moim toku rozumowania.

Zapewne pierwszy człowiek nie wyglądał jak na obrazie Adam i Ewa spożywający
jabłko, ale na pewno nie był małpą w dzisiejszym tego słowa rozumieniu.
Gdyby człowiek pochodził od małpy, to by małp na świecie dawno nie było.
Kuzynami moimi też nie są;P.

Ale nawet jeśli wierzysz, ze człowiek ewoluował od małpy, to i tak twój
przytoczony artykuł nie ma nic wspólnego z człowiekiem współczesnym. Bo on
ewoluował czyż nie? A więc przystosował wszystkie swoje układy do innego
życia w tym odżywiania, wydalania, zachowań seksualnych itp (np.: nie
zachodzisz kolegę w pracy i nie seksisz go od tylca z znienacka by
podkreślić swoją pozycję w grupie - czy się jednak mylę? Nie wiem, kto by z
takim szefem chciał podjąć współpracę:D).

Pozdrawiam,
Akulka

6. Data: 2006-02-03 15:18:03

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Akulka pisze:

> [...]
> jabłko, ale na pewno nie był małpą w dzisiejszym tego słowa rozumieniu.
> Gdyby człowiek pochodził od małpy, to by małp na świecie dawno nie było.

A gdyby czlowiek naprawde wynalazl kolo, to nikt dzis nie chodzilby
piechota. Ergo: kola nigdy nie wynaleziono.

> Kuzynami moimi też nie są;P.

Sa, nablizszymi genetycznie kuzynami. Szympansy bonobo sa z nami
spokrewnione bardziej, niz np. z gorylami.

> [...]
> podkreślić swoją pozycję w grupie - czy się jednak mylę? Nie wiem, kto by z
> takim szefem chciał podjąć współpracę:D).

Bonobo uprawiaja seks bardzo czesto, zarowno w ukladach samiec-samica,
jak i samiec-samiec czy samica-samica, o masturbacji nie wspominajac.
Nie slyszalem jednak o tym, by robily to w celu zaznaczenia swojej
pozycji w stadzie. Ciezko byloby uskutecznic opisany przez Ciebie
scenariusz ze wzgledu na prosty fakt: spolecznosci bonobo sa matriarchalne.

7. Data: 2006-02-03 15:26:25

Od: "Akulka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> napisał
w wiadomości news:drvs3j$f9c$1@inews.gazeta.pl...
> A gdyby czlowiek naprawde wynalazl kolo, to nikt dzis nie chodzilby
> piechota. Ergo: kola nigdy nie wynaleziono.

Jakaż światła myśl...... Filozofia nie jest mocną twiją stronną, odpuść
sobie....:P

> Sa, nablizszymi genetycznie kuzynami. Szympansy bonobo sa z nami
> spokrewnione bardziej, niz np. z gorylami.

Cóż, genetycznie ponoć najbardziej jesteśmy dopasowani do muszki owocówki,
pod względem tkanek i organów do świni, do małpy to raczej jesteśmy podobni
z innych powodów (pogooglaj sobie - chodzi min. o palec przeciwstawny) itd,
itp. I wiesz, nawet wrona potrafi patykiem wydłubywać z konarów robaki i je
zjadać, a mówi się, że ma "ptasi móżdżek"

> [...]
> pozycji w stadzie. Ciezko byloby uskutecznic opisany przez Ciebie
> scenariusz ze wzgledu na prosty fakt: spolecznosci bonobo sa

Ech, nie mam zamiaru na siłę udowadniać, że nie jestem wielbłądem (małpą?).
Ale skoro chcesz, to bądź sobie małpiszonem, nie bronię ci. Tylko ogon
zgubiłeś, jak się teraz gałęzi przytrzymasz? :)

Pozdrawiam,
Akulka

8. Data: 2006-02-03 15:52:22

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Akulka pisze:

> Jakaż światła myśl...... Filozofia nie jest mocną twiją stronną, odpuść
> sobie....:P

A jezyk polski - twoja. Mysl byla dokladnie tak samo swiatla, jak twoj
"dowod" na nasze niepochodzenie "od malpy" (pisze w cudzyslowiu, bo
jeszcze ktos pomysli, ze tak naprawde bylo; chodzi natomiast o to, ze my
i wspolczesne malpy mielismy wspolnych przodkow, mowiac precyzyjnie).

> Cóż, genetycznie ponoć najbardziej jesteśmy dopasowani do muszki owocówki,

Mylisz sie. Z muszka owocowka mamy wiele wspolnych genow, ale podstawowa
roznica tkwi w ich ilosci - muszka ma ich ~13500, czlowiek prawie dwa
razy tyle.

> do małpy to raczej jesteśmy podobni
> z innych powodów (pogooglaj sobie - chodzi min. o palec przeciwstawny) itd,
> itp.

I garnitur genetyczny wlasnie. Ale dzieki za przypomnienie o
przeciwstawnym kciuku - malo ktora cecha morfologiczna tak dobitnie
pokazuje nasze bliskie z naczelnymi pokrewienstwo, jak wlasnie unikalna
i podobna budowa dloni.

> I wiesz, nawet wrona potrafi patykiem wydłubywać z konarów robaki i je
> zjadać, a mówi się, że ma "ptasi móżdżek"

Wiem. Dlatego nie jadam ptakow. Nie wiem tylko, co chcesz przez to
powiedziec, czego dowiesc.

> [...]
> Ale skoro chcesz, to bądź sobie małpiszonem, nie bronię ci. Tylko ogon
> zgubiłeś, jak się teraz gałęzi przytrzymasz? :)

Tupanie noga na fakty nie przynosi skutku, naprawde. Jesli jestem
malpiszonem, to dokladnie w takim samym stopniu jak i Ty.

9. Data: 2006-02-03 16:04:50

Temat: Re: artykul z gazety [OT]
Od: "Allysha" <W...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" napisał:

> A jezyk polski - twoja. Mysl byla dokladnie tak samo swiatla, jak twoj
> "dowod" na nasze niepochodzenie "od malpy" (pisze w cudzyslowiu,

a menele leżą w rowiu...

przepraszam,
MSPANC

10. Data: 2006-02-03 16:09:49

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Allysha pisze:

> a menele leżą w rowiu...

Racja, mea culpa i popiol za kolnierz...

Szybkie chudniecie
dieta - kiszona kapusta
Pomocy! Uzależnienie od słodyczy...
Waga elektroniczna - jakiej można zaufać ??
czy mięso jest tuczące?