aseksualizm

1. Data: 2001-01-05 21:49:39

Temat: aseksualizm
Od: "GMP" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

jakis czas temu ktos w programi tv rzucal danymi na temat hetero i
homoseksualistow w populacji. I pojawilo sie strwierdzenie, iz okolo 1%
populacji to ludzie aseksualni, nie odczuwajacy pociagu w zadna strone.
Zaciekawilo mnie to bardzo lecz niestety nie znalazlam zadnych publikacji.
Czy ktos z Was spotkal sie z podobnym tematem???
pozdrawiam
gaga

1. Data: 2001-01-06 13:37:10

Temat: Re: aseksualizm
Od: "testosteron" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

GMP napisał(a) w wiadomości: <935fd9$u5$1@news.tpi.pl>...

>Czy ktos z Was spotkal sie z podobnym tematem???

aseksualności czy wynikami badań ??

testosteron

1. Data: 2001-01-07 22:11:21

Od: "Paulo" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "GMP" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Zaciekawilo mnie to bardzo lecz niestety nie znalazlam zadnych publikacji.
> Czy ktos z Was spotkal sie z podobnym tematem???

Z tematem jak z tematem - za to spotkalem sie z taka kobieta: zero
doswiadczen seksualnych, ba! erotycznych, ba! kontaktu fizycznego. Przy tym
niezwykla inteligencja i zdolnosci werbalne.

Zjawisko znakomicie ulatwiajace przyjazn mesko-damska, znakomicie
eliminujace chocby cien przywiazania i znakomicie wyostrzajace apetyt na
normalne kontakty miedzyludzkie:-)) - niekoniecznie od razu seks, ale chce
sie chocby cmoknac kogos w policzek, uscisnac dlon, przygarnac na chwile do
serca, pomiziac po ramieniu...
Incredible.

D.

zapraszam