Zdjecia przydkich kobiet

1. Data: 2001-01-05 00:43:12

Temat: Zdjecia przydkich kobiet
Od: "Zbirkos" <z...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Moja dobra znajoma studiujace psychologie bedzie pisac wlasnie prace
magisterska. Temat pracy to:
Psychologiczne i sytuacyjne zmienne wplywajace na sadowy wymiar kary

W celu napisania pracy potrzebne jej sa fotografie kobiet w wieku 20 - 30
lat, najlepiej o jasnym kolorze skory bez makijazu. Potrzeboj zarowno
zdjecia adnych kobiet, ktore nie trudno zdobyc, ale potrzebuje takze zdjecia
brzydkich kobiet. Nie chcialbym tu podejmowac teraz abosutnie dyskusji na
temat czy kobiety moga byc brzydkie czy nie bo nie o to tutaj chodzi.
Potrzebuje tylko twarze, wiec jezeli ktos ma ujakies zdjecie kobiety, ktora
mu sie kompletnie nie podoba to prosze by mi je przeslac na adres:

z...@a...pl

pozdrawiam
Zbirkos

1. Data: 2001-01-05 00:45:05

Temat: Re: Zdjecia brzydkich kobiet
Od: "Zbirkos" <z...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sorry mala literowka wkradla sie do tematu postu, oczywiscie w temacie ma
byc: Zdjecia brzydkich kobiet.

Zbirkos

1. Data: 2001-01-22 11:33:42

Temat: Re: Zdjecia przydkich kobiet
Od: "Halina" <h...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Zbirkos <z...@a...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9335eq$6cu$...@n...tpi.pl...
> [...]
ktora
> mu sie kompletnie nie podoba to prosze by mi je przeslac na
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
``adres:
~~~~~~!!!

> z...@a...pl
>
> pozdrawiam
> Zbirkos

Facet , chyba Cię "porąbało"?
Halina

1. Data: 2001-01-25 00:32:12

Od: Flyer <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Halina wrote:

> [...]
(...) ciach

> Facet , chyba Cię "porąbało"?
> Halina

Odp. 1 - mozliwe ze sa w kolekcjach Corela oraz w necie na stronach firm
dostarczajacych aktorow i statystow - kiedy widzialem nawet taka ale
adresu nie pomne;
Odp. 2 - w ramach funkcji adwokata - tresc postu wydaje sie byc
sensowna, wiec nie widze powodu do takich ocen.

Flyer
--
Zwyczajny szary obywatel :)

1. Data: 2001-01-25 01:16:00

Od: <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Odp. 2 - w ramach funkcji adwokata - tresc postu wydaje sie byc
> sensowna, wiec nie widze powodu do takich ocen.

Ja tez nie widze powodu, choc prosba o przesylanie zdjec ludzi bez wyjasnienia
jak dokladnie mialyby byc wykorzytane - uzyte do badan,ilu osobom pokazywane,
umieszczane w pracy ? - przy jednoczesnym braku zainteresowania ewentualnym
wyrazeniem zgody fotografowanych osob na wykorzystanie ich
wizerunkow....hm...troche to niepowazne.
t.

1. Data: 2001-01-25 20:09:47

Od: "Zbirkos" <z...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc

Fotki juz mam. Dziekuje bardzo tym, ktorzy mi cos powysylali.

Zbirkos

Do Malwy
Rozwod i dzieci
Transpersonalizm