Kobieta dwudzistoletnia

1. Data: 2001-01-05 14:01:12

Temat: Kobieta dwudzistoletnia
Od: "Lou" <l...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

... napisała do mnie że jest szczęśliwa - super praca, super znajomi, super
szkoła etc - no i ...
Co sądzicie o tym ?
(listy w odwrotnej kolejności)
Lou

1. Data: 2001-01-05 14:34:25

Temat: Re: Kobieta dwudzistoletnia
Od: "cbnet" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo oryginalnie przedstawiony temat. :)

Czarek

1. Data: 2001-01-05 17:37:07

Od: "spider" <s...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

fajnie, a ta kobieta wie, ze cytujesz publicznie jej listy?
Wg mnie to troche nie fair (rzeklbym nawet bardzo nie fair).
pa

--
spider
s...@c...pl

1. Data: 2001-01-06 10:36:31

Od: "Vesemir" <v...@p...promail.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie znamy jej imienia.... ale faktycznie to troszeczkę nieetyczne:)

Vesemir

1. Data: 2001-01-06 14:34:50

Od: s...@p...krakow.pl (SiNuS) szukaj wiadomości tego autora

W teczce dla osoby "Lou" możemy przeczytać:

>... napisała do mnie że jest szczęśliwa - super praca, super znajomi, super
>szkoła etc - no i ...
>Co sądzicie o tym ?
>(listy w odwrotnej kolejności)
<cut>

Znaczy się, masz problem jak ją teraz przekonać do tych kilku numerków?
;->

--
// Piotr (SiNuS) Front \\// Umiesz grać w remika \\
\\--- http://www.sinus.phg.pl ---//\\ ? //

1. Data: 2001-01-06 20:35:05

Od: "testosteron" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mili grupowicze - czy cytowanie priv'ów jest tu nagminne ?

testosteron

1. Data: 2001-01-07 15:31:26

Od: "... z Gormenghast" <p...@p...promail.pl> szukaj wiadomości tego autora

testosteron wrote in message news:93991a$eh0$3@news.onet.pl...
> Mili grupowicze - czy cytowanie priv'ów jest tu nagminne ?
>
> testosteron

Jest absolutnie naganne - jeśli autor nie wyraził na to zgody. Jest nawet
przestępstwem
ściganym z mocy ustawy o tajemnicy korespondencji. I dla wszystkich jest to
oczywiste.
I dlatego nigdy do tej pory nie wydarzyło się coś takiego, a przypadek Lou jest chyba
pierwszym. I oby był ostatnim.
Lou powinien odprawić znaczącą pokutę - może Alberta mu coś wymyśli ?;)

S.
~~~~~~~~~~~~~~

1. Data: 2001-01-07 18:53:58

Od: "Ewa po prostu" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiecie, współczuję dziewczynie - ktoś jej dośc bliski, wnioskując na podstawie treści
listu - ogłasza bardzo prywatną korespondencję publicznie i szeroko
a ona prawdopodobnie nie ma pojęcia, na jakiego .........( różne słowa
się cisną pod palce) trafiła.

> Lou powinien odprawić znaczącą pokutę - może Alberta mu coś wymyśli ?;)
-------- może po prostu przestać go widzieć?
choć mam nadzieję, że już wie, co zrobił.
Pozdrawiam E.

1. Data: 2001-01-09 18:44:26

Od: "Alberta" <b...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

... z Gormenghast napisał(a) w wiadomości:

> [...]
jest chyba
>pierwszym. I oby był ostatnim.
>Lou powinien odprawić znaczącą pokutę - może Alberta mu coś wymyśli ?;)

Moze kleczenie na grochu? :))))) Ale czy poskutkuje?
Pokuta powinna miec znamiona grzechu. Czyli jakim mieczem wojujesz - od
takiego (zazwyczaj) giniesz. Wiec pozostawmy Lou losowi.
--
Alberta

Zdjecia przydkich kobiet
Do Malwy