autochemoterapia

1. Data: 2002-11-15 22:04:49

Temat: autochemoterapia
Od: n...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Lekarka zalecila mi ta forme terapii ze wzgledu na utrzymujacy sie tradzik,
pomimo moich 26 lat. Wyjasnila, ze polegac bedzie to na wstrzykiwaniu krwi
pobranej z mojej zyly do posladka w celu zwiekszenia odpornosci organizmu. 9
takich zabiegow zwiekszajac objetosc krwi od 2 ml do 10ml. Pytanie, czy ta
forma terapii ma pozytywne skutki? Jakie sa jej zalety a jakie wady? Pozdrawiam
Marta

2. Data: 2002-11-16 09:42:01

Temat: Re: autochemoterapia
Od: "Sloneczko" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!!
A prubowano Cie leczyc Roacutanem ?
( nie wiem czy dobrze napisalam dobrze ta nazwe)
Sloneczko

3. Data: 2002-11-17 17:00:29

Od: t...@...pl (wasaty) szukaj wiadomości tego autora

Ta metoda jest i stara i znana (stosowana tak?e np. przy niektorych
alergiach). Dobry fachowiec moze jednak uzyskac podobny efekt umiejetnie
uzywaj?c baniek, stawianych w odpowiednich punktach akupunkturowych ( nie
na wykwitach :)))). Jesli tr?dzik nie jest na plecach, mo?e pomóc te?
b.umiejetny masa? tzw. "bank? chinsk?".
Pozdrawiam Zbyszek

ARTROSKOPIA
przeszczep nerki