przeszczep nerki

1. Data: 2002-11-15 16:28:27

Temat: przeszczep nerki
Od: f...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

W załączeniu post z innego forum:

--------------------------------

To było to: 01-09-2002 16:39

Tytuł posta jest prowokujący, ale smutna prawda jest taka, że opisane poniżej
zdażenie miało naprawde miejsce wczorajszego dnia. Na wstępie dodam aby ów
wątek nie został skasowany przez adminów forum, to nie jest fikcja wyssana z
palca, ale jak napisalem wcześnie autentyczne zadażenie...

Retrospekcja...
Mam kolego który od ponad 6 lat nie ma obu nerek, wcześniej jeszcze jakoś
funkcjonował normalnie, chodził bez problemu, na dializach był tylko najpier 2
a potem 3 razy w tygodzniu, niestety ok 2 lat temu jego stan się znacznie
pogorszyl, zaczeły boleść go nogi, dializy 5 razy w tygodniu, ma problemy z
poruszaniem się o własnych siłach. Okazało się ze ma jeszcze problem z wątrobą,
(nie wnikam dokladnie w co bo nie o to mi chodzi w wątku), tak więc aby mógł
powróci do normalnego funkcjonowanie, musi mieć przeszczep jednocześnie nerki i
wątroby... ale fakt jest faktem... 6 lat zmarnowanego życia,wyrwane z
życiorysu, 6 lat oczekiwania na unormowanie i powrót do normalnego świata.. aż
pewnego dnia...

31 Sierpień 2002 (wczoraj)...
...ok 9 rano telefon do jego domu, dzwonią ze szpitala, okazało się że jest
dawca nerki i wątroby. Dawca (osoba anonimowa) podtrzymywany był przy życiu
jedyna aby organy potrzebne do przeszczepu dalej funkcjonowały, aby cały czas
bytły dotleniane, mózg niestety już nie pracował (śmierć kliniczna)....wszytko
było gotowe, rodzice dawcy wyrazili zgode na przeszczep, kolega naszykowany juz
do szpitala... czakał tylko na ostateczne potwierdzenie... i tu wkracza nasz
negatywny bohater... ksiądz... namawaił on rodziców, aby nie oddawali organów
które mogą uratować życie innej osobie (w tym przypadku mojemu koledze), tak
długo nimi "manipulował' (najbardziej ten wyraz mi tu pasuje), aż wkońcu dopioł
swego, rodzice zrezygnowali i odmówili oddania organów....

....................brakuje mi słów na poczynanie tgo pseudo
księdza............. wiedzial ze dawca nie przezyje, że organy uratują życie
mojemu koledze, ale mimo to upierał się przy swoim... wyobraźcie sobie teraz
jak musił się czuć mój znajomy i jego rodzice, zachowanie tego księdza jedynie
zniechęciło ich do wiary w kościół, nie w Boga... w kościół... skoro księza
są "pośredniki" pomiędzy Bogiem a ludzmi (jak sami o sobie mówią) to co to do
jasnej cholery miało znaczyć... powinni ratować życie, pomagać ludziom chorym,
wspomogać na duchu... a nie dobijać jeszcze bardziej. W tym momecię zwątpiłem,
wierze w Boga, ale po tym incydencie kościól stracił u mnie bardzo dużo... ja
się zastanawiam co to wogóle był za ksiądz... sam nie wiem co mam o tym
sądzić... jedyne godne stwierdzenie które przychodzi mi do głowy..." Ksiądz a
Ksiądz to dwie różne osoby""...

PS. Przepraszmi za błędy składniowe i ortograficzne jeśli się jakieś znajdą

Nigdy jeszcze tak nie było żeby to jakoś nie było

Balrog,

Żródło: http://www.frazpc.pl/board_glebiej/11036/8/s