balsam ujędrniajacy

1. Data: 2004-01-04 17:40:32

Temat: Re: balsam ujędrniajacy
Od: "Edyta" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elik" napisał w wiadomości news:bt9ce1$jpv$1@news.onet.pl...

> Do Dave też nie byłam przekonana. Ale stawiałam raczej na Nivea. A teraz
> znowu nie wiem co wybrać :(

Ja uzywam Nivea i jest naprawde dobry, ładnie pachnie
i długo, ładnie nawilza i dobrze sie wchłania. Jak dla mnie jest ok.

Edyta.

1. Data: 2004-01-04 18:25:11

Od: "Nicki" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A co takiego?

Na mnie bardzo dziala Vichy i Elancyl no ale koszt troche wiekszy :)

> znowu nie wiem co wybrać :(

hmmm..........no tutaj ci nie pomoge, bo mi odpowiadal garnier....ale moze
spobuj?

:)
pozdr

1. Data: 2004-01-04 19:27:50

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Elik napisał/a w news:bt9ce1$jpv$1@news.onet.pl:

> Ale stawiałam raczej na Nivea. A teraz
> znowu nie wiem co wybrać :(

Dla mnie najgorszy z tej trójki był balsam Nivea.

--
mips

zel mi poodpryskał :(
zel punktowy dax cosmetics
dr eris W
chwale (a jak)
[Chwalę i nie tylko] Avon i nie tylko ;->