zel punktowy dax cosmetics

1. Data: 2004-01-04 14:14:48

Temat: zel punktowy dax cosmetics
Od: "sylwia" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

polecam goroaco zel punktowy daxc cosmeticks ,jest on dobry na wypryski
,delikatny nie uczula ,mozna nawet smarowac nim spore powierzchcnie twarzy i
sprawia to ze nic nie powistanie a jesli juz cos jest to nie rozwinie sie
dalej tylko ustapi. Tak samo zadowolona jestem z maseczki z tej firmy .Dla
osob z wypryskami swietna pomoc w naglych sytuacjach.

1. Data: 2004-01-04 14:30:56

Temat: Re: zel punktowy dax cosmetics
Od: "Elik" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sylwia" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> sprawia to ze nic nie powistanie a jesli juz cos jest to nie rozwinie sie

Byłoby łatwiej czytać gdybyś podzieliła to na zdania. Bo w pewnym momencie
nie wiadomo o co Ci chodzi..

1. Data: 2004-01-05 11:18:59

Od: "Sylwia Malanowicz" <s...@a...pl.spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dalej tylko ustapi. Tak samo zadowolona jestem z maseczki z tej firmy .Dla
> osob z wypryskami swietna pomoc w naglych sytuacjach.

Ja mialam zel do twarzy z tej serii i bylam rowniez bardzo zadowolona.

Sylwia

dr eris W
chwale (a jak)
[Chwalę i nie tylko] Avon i nie tylko ;->
Ile tuszu zostało - jak sprawdzić?
skorzane rekawiczki