dr eris W

1. Data: 2004-01-04 14:11:12

Temat: dr eris W
Od: "sylwia" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

1.czy ktos stosowal krem wybielajacy dr eris pharmaceris W i jakie sa
rezultaty???
2.Czy balsam brazujacy Ziaja nadaje twarzy i cialu ladny koloryt czy raczej
nie polecacie?

1. Data: 2004-01-04 14:26:21

Temat: Re: dr eris W
Od: "Elik" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sylwia" <a...@i...pl> napisał w wiadomości

> 2.Czy balsam brazujacy Ziaja nadaje twarzy i cialu ladny koloryt czy
raczej
> nie polecacie?

O tym balsamie było mnóstwo razy. Polecam archiwum.
Ela

1. Data: 2004-01-04 15:31:42

Od: "Nicki" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> 1.czy ktos stosowal krem wybielajacy dr eris pharmaceris W i jakie sa
> rezultaty???

mojej tesciowej pomogl na przebarwienia ale nie w 100%, troszke je
rozjasnil, wiem jednak ze sa lepsze kosmetyki

> 2.Czy balsam brazujacy Ziaja nadaje twarzy i cialu ladny koloryt czy
raczej
> nie polecacie?

z tej serii do twarzy jest tez krem, mi pasuje, bo calkiem ladnie brazowi -
delikatnie i nie powoduje uczulen tylko ma jedna paskudna wade - smierdzi
samoopalaczem :(

1. Data: 2004-01-04 15:59:12

Od: "Miśka" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

sylwia <a...@i...pl> napisał(a):

> Czy balsam brazujacy Ziaja nadaje twarzy i cialu ladny koloryt czy raczej
> nie polecacie?

O serii Sopot było już tutaj wiele razy. Mnie podoba się koloryt skóry po
użyciu w/w i ogólnie jestem zadowolona z tego produktu, ale generalnie
zdania na ten temat są podzielone. Jednym się spodobał balsam do ciała i
krem do twarzy, innym zupełnie nie odpowiadały...

Pozdrawiam
Miśka

1. Data: 2004-01-04 18:14:18

Od: "Kasia Ż" <k...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> rezultaty???
> 2.Czy balsam brazujacy Ziaja nadaje twarzy i cialu ladny koloryt czy

Witam,
ad.1) mi nie pomógł niestety, a wręcz wydawało mi się że jest gorzej...ale
może dlatego że moja skóra w ogóle nie tolreuje erisa... Z kremów
sprawdzonych i wybielających polecam Drula.

pozdr.
kasia Ż [Gdańsk]

chwale (a jak)
[Chwalę i nie tylko] Avon i nie tylko ;->
Ile tuszu zostało - jak sprawdzić?
skorzane rekawiczki
Facet prosi o rade :-)