zel mi poodpryskał :(

1. Data: 2004-01-04 14:33:13

Temat: zel mi poodpryskał :(
Od: "nicolla" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, zrobilam sobie zel na pazurach pierwszy raz, lakier mial sie trzymac na
nich az 2 tygodnie super to wygladalo ale...do czasu po 3 dniach zaczal
odpryskiwac a po tygodniu to mialam paznokcie fatalne wszedzie poodpryskiwane,
dopiero po 2 tyg jakos udalo mi sie to spilowac ale paznokcie sa w fatalnym
stanie teraz.Chce zapuscic ale nie wiem co mam nalozc zeby sie trzymalo i nie
bylo zbyt gruba powloka a paznokciu: jedwab, akryl?? Tipsow raczej nie chce...

1. Data: 2004-01-04 15:27:10

Temat: Re: zel mi poodpryskiwał
Od: "misiczka" <U...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "nicolla" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> nich az 2 tygodnie super to wygladalo ale...do czasu po 3 dniach zaczal
> odpryskiwac a po tygodniu to mialam paznokcie fatalne wszedzie

A dlaczego nie poszłaś z reklamacją?

pozdrawiam, misiczka

--
Kłamstwo obiegnie połowę miasta zanim prawda wdzieje buty
http://www.misiczka.com

1. Data: 2004-01-04 17:38:21

Temat: Re: zel mi poodpryskał :(
Od: "tusia" <fragumia@(NO_SPAM)interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
nie
> bylo zbyt gruba powloka a paznokciu: jedwab, akryl?? Tipsow raczej nie

A ja radze ci sprobowac jeszcze raz w sprawdzonym miejscu. Ja mialam to samo
zel mi poodlazil i spilowalam go, ale mialam paznokcie w fatalnym stanie i
nie moglam na nie patrzec.. Zrobilam sobie zel jeszcze raz i jest super.
Trzeba trafic na profesjonaliste, bo mnostwo jest dziewczyn, ktore nie
bardzo maja pojecie o tipsach, ale je zakladaja :(
Albo jak juz nie chcesz zelu, to moze akryl - dobrze zrobiony jest tak
cienki jak zel.

1. Data: 2004-01-05 08:44:33

Od: n...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

nie poszlam z reklamacja poniewaz pani kosmetyczka powiedziala ze nie moze
zagwarantowaz ze zel bedzie sie trzmac i ze nietorym dziewczyno odpada :(

1. Data: 2004-01-05 19:58:38

Od: "g.s.-k." <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

nie radzę akrylu -od 6 lat mam sztuczne paznokcie, zdecydowanie lepszse są
tipsy oczywicie dobrze zrobione, jesli jestes z okolic Katowic to mogę
polecić miejsce. c...@w...pl

1. Data: 2004-01-05 20:13:49

Od: "Karolina Matuszewska" <ginger@(isp).pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <n...@o...pl> wrote:
> nie poszlam z reklamacja poniewaz pani kosmetyczka powiedziala ze nie
> moze zagwarantowaz ze zel bedzie sie trzmac i ze nietorym dziewczyno
> odpada :(

Idź z reklamacją koniecznie! Ona może każdej wciskać taki kit i odwalać
fuszerkę! Nigdy w życiu żel nie powinien odpryskiwać po trzech dniach,
gówniane plastykowe tipsy na kleju trzymają się do tygodnia, a chyba nie
kopałaś rowów, prawda? Więc idź i kłóć się o swoje, to nie Twoje paznokcie
są winne, tylko miałaś źle zrobiony ten żel.

Pozdrawiam,
Karola

zel punktowy dax cosmetics
dr eris W
chwale (a jak)
[Chwalę i nie tylko] Avon i nie tylko ;->
Ile tuszu zostało - jak sprawdzić?