bardzo sucha cera

11. Data: 2008-01-17 17:02:27

Temat: Re: bardzo sucha cera
Od: "\"! JÓSEF ! PIŁSÓCKI !\"" <PIŁSÓC...@W...PATRIÓTA> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <a...@g...com> napisał w wiadomości
news:401e2765-7ee7-4a1d-afcd-ae8c99956bff@m77g2000hs
c.googlegroups.com...
> No juz mnie szlag trafia...
>
> To co sie ostatnio dzieje z moja buzia przechodzi ludzkie pojecie.

jesteś rzałosna. opciongasz rzórom na dwocó głuwnym, a później sie rzalisz
ze ci parhy na japie wyłarzom

12. Data: 2008-05-28 20:26:56

Od: Lucyna <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Djatri wrote:

> Tako rzecze kaskA ..
>
> Ogromna wiekszosc zeli do mycia (ogolnie wszystkiego, co sie pieni) ma ten
> skladnik, ale na szczescie nie wszystkie z nich. W sumie dawniej uzywalam
> zeli z SLS bo nie wiedzialam o tym, i niby wszystko bylo ok, ale kiedy
> zmienilam na kosmetyki z bezpiecznym skladem to jednak poczulam duza
> roznice. Teraz poluje jeszcze na szampon bez SLS (o to jest jeszcze
> trudniej, ale na szczescie kilka takich mozna znalezc).
>

> Pozdrawiam,
> Agni.
Witam,
a możesz podać jakiś szampon co nie posiada tego składnika?
Pozdrawiam cieplutko

13. Data: 2008-05-29 11:56:14

Od: Djatri <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Tako rzecze Lucyna ..
> Witam,
> a możesz podać jakiś szampon co nie posiada tego składnika?

W tej chwili mam Szampon Propolisowy Api-Gold, ale chyba dość ciężko go
dostać. Najbardziej polecam Physiogel, z resztą cała seria tych kosmetyków
jest niezła, można to dostać w aptekach albo sklepach zielarskopodobnych.
Tu masz listę innych:
http://www.wizaz.pl/forum/showthread.php?t=140497

Pozdrawiam,
Agni.