berberys

1. Data: 2000-05-10 13:56:47

Temat: berberys
Od: "Monika Orłowska" <m...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestem szczęśliwą posiadaczką berberysa purpurowego (wysokość około 15-20
cm). Kto może mi powiedzieć ile muszę czekać, aż urośnie do około 100 - 120
cm
(i do jakiej wysokości będzie rósł dalej). I jeszcze kiedy kwitnie (jakie
miesiące i po ilu latach)?
Dzięki, Monika

2. Data: 2000-05-12 07:46:19

Temat: Re: berberys
Od: "Andrzej Blotnicki" <a...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Monika Orłowska napisał(a) w wiadomości: ...
>Jestem szczęśliwą posiadaczką berberysa purpurowego (wysokość około 15-20
>cm). Kto może mi powiedzieć ile muszę czekać, aż urośnie do około 100 - 120

U mnie posadzony na wiosnę 2 lata temu ( też taki maly) doszedł gdzieś do
metra wysokości i jest dość szeroki.
Gleba gliniasta ale dość żyzna, stanowisko półcieniste

Pozdrawiam
Andrzej

--
25MB e-mail, 10MB WWW, PHP, Perl, SSI - WEB Pack - http://rubikon.pl

3. Data: 2000-05-29 08:36:32

Od: "Monika Orłowska" <m...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Andrzej
Bardzo dziękuję, będę czekać, to przecież nie tak długo...ja i tak myślałam,
że to będzie trwało i trwało, napisz mi proszę czy warto czekać - ładnie
wygląda jak kwitnie?
Pozdrawiam, Monika

fytoftoroza raz jeszcze
pytanie o nawadnianie
fontanna
ogloszenie drobne (oddam w dobre rece ew zamienie)
JAK SIE ODGRODZIĆ OD PRZECHODNIÓW