pytanie o nawadnianie

1. Data: 2000-05-10 12:34:44

Temat: pytanie o nawadnianie
Od: "JACENTY" <j...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś może mi podpowiedzieć jaki jest najlepszy i najbardziej ekonomiczny
sposób nawadniania plantacji truskawek . Nie posiadam dostępu do zbiorników
wodnych ( tylko woda bieżąca z sieci wodociągowej ).

2. Data: 2000-05-11 09:36:57

Temat: Re: pytanie o nawadnianie
Od: j...@e...opi.org.pl (Jerzy Kozlowski) szukaj wiadomości tego autora

Rozmawialem kiedys z producentem roslin.
Ja mu o gardenii,a on mi na to ze izraelskie sa lepsze.
Niestety nazwy firmy mi nie podal.
Moze Ktos z grupowiczow zna?
Pozdrawiam
Juras

3. Data: 2000-05-21 14:10:48

Temat: Odp: pytanie o nawadnianie
Od: "JANUSZ R." <j...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik JACENTY <j...@p...wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:EHcS4.46426$O...@n...tpnet.pl...
> [...]
zbiorników
> wodnych ( tylko woda bieżąca z sieci wodociągowej ).

Zależy czy duża plantacja.
Najlepsze jest kropelkowe : oszczędne, nie moczy roślin.

4. Data: 2000-05-21 18:06:33

Od: "Jerzy" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Rozmawialem kiedys z producentem roslin.
> Ja mu o gardenii,a on mi na to ze izraelskie sa lepsze.
> Niestety nazwy firmy mi nie podal.
> Moze Ktos z grupowiczow zna?
gardenia? izraelska? najepsza? nie znam! a nie wymarza?
trza bylo pogadac z tymi od nawadniania!
to tez fachowcy i moze cos podpowiedza!
pozdr Jerzy

5. Data: 2000-05-22 07:28:20

Od: j...@e...opi.org.pl (Jerzy Kozłowski) szukaj wiadomości tego autora

Spryskiwacze ktore maja takie "grzybki"podnoszace sie w czasie spruskiwania
musza miec cos w rodzaju drenu,ktoru sie roni w czasie montazu.Wtedy
schoszi z nich woda.
Co z wezani ,nie wiem,bec moze sa odporne .
Dowiesz sie w sklepie,ja sie pytalem w W-wie na bartyckiej.
Pozdrawiam Juras

6. Data: 2000-05-22 08:13:39

Od: j...@e...opi.org.pl (Jerzy Kozłowski) szukaj wiadomości tego autora

Fuj ale brzydko napisalem ,przepraszam
Juras

7. Data: 2000-05-22 17:44:04

Od: "JANUSZ R." <j...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

--
POZDROWIENIA - JANUSZ
j...@p...com
> [...]
> Pozdrawiam Juras

> --
> Archiwum listy dyskusyjnej pl-rec-ogrody
Panowie Jacenty pytal o plantacje , a wy proponujecie rozwiazania na
trawniki.

fontanna
ogloszenie drobne (oddam w dobre rece ew zamienie)
JAK SIE ODGRODZIĆ OD PRZECHODNIÓW
Problemy z jałowcem.
trudne slowa