bez odbioru

1. Data: 2003-09-30 13:34:22

Temat: bez odbioru
Od: "jbaskab" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Życie jest śmieszne. Albo wprost przeciwnie. W każdym razie dziwne:). Zresztą,
po co ja piszę dryndymały- sami wiecie jak jest
No i te zbiegi okoliczności: Robaczek wyłączył komputer a mi za godzinę szlag
trafił się sieć :D. I to akurat w dniu kiedy napisałam jeden z najgłupszych
postów:)) (mówię o tym poście do Jo, niestety, filtry mi się trochę
popierzyły;).

Nieważne.
Wracam do tematu.

Otóż, możność porozmawiania z Wami, pośmiania się i pobredzenia dawała mi
bardzo duży luz psychiczny. Jak widziałam wasze nicki to już mi się gęba
śmiała, nie musiałam nawet z wami gadać. Wystarczyło czytać. Niestety, ostatnio
ten luz był trochę za duży (taki eufemizm;). Więc wracam do siebie i do swoich
problemów. A ponieważ ciągnie mnie tutaj straszliwie, więc myślę, że jedynym
sposobem na to, abym tu nie bywała, jest publiczna deklaracja że się tutaj nie
pokażę:)

Co niniejszym czynię.

Choć wcześniej czy później pewno wrócę, bo strasznie sympatyczne z Was
Towarzystwo :).

Trzymajta się ciepło, nie, goraco:)
Aska

PS. Przepraszam Kaśkę za niedokończoną rozmowę ale znowu by mnie wciągnęło- na
pierwszy rzut oka widzę kilka punktów zapalnych, a jestem strasznie upierdliwa
z charakteru;)))
Z Allem stoimy przed żelbetonową ścianą i rzucamy grochem- więc też chyba
koniec:))
PPS Tą decyzję podejmuję tylko ze względu na brutalny RL i swoją, człowieczą,
słabość:).

Bez odbioru

1. Data: 2003-09-30 13:56:24

Temat: Re: bez odbioru
Od: "ksRobak" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jbaskab" <j...@o...pl>

> [...]
> więc też chyba koniec:))
> PPS Tą decyzję podejmuję tylko ze względu na brutalny RL i

A ja Aśka idąc za Twoim przykładem niniejszym oświadczam,
że już nigdy-przenigdy nie będę myślał, bowiem myślenie
szkodzi. Dlatego jeśli zdarzy Ci się jutro, pojutrze czy
kiedykolwiek przeczytać cokolwiek podpisane "re:" to wiedz
że pisała to w pełni świadoma i bezmyślana osoba.
Myśli tam zawarte będą przypadkowe i przypadkowo
związane z tematem.
Żegnaj więc do następnego RAZU ;)
pa, pa
\|/
re:

1. Data: 2003-09-30 15:01:13

Od: KOMINEK <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"jbaskab" <j...@o...pl> wrote in

> Trzymajta się ciepło, nie, goraco:)
> Aska

Odchodzisz?
Kurde, a mialem nadzieje, ze pojdziemy razem do lozka...
--
KOMINEK [uowca uosi]
Skargi, wnioski, propozycje: k...@o...pl

To jest miejsce na TWOJA reklame.