bezsennosc

21. Data: 2003-01-15 21:36:06

Temat: Re: bezsennosc
Od: Kaja <k...@B...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wed, 15 Jan 2003 19:13:27 +0100, Janusz K napisał/a:

> Na zakonczenie- melatonina jest lekiem jeszcze niezbadanym, nie jest znany
> jej dokladny wplyw na funkcjonowanie ukladu neurohormonalnego, nie wiem
> czemu, ale leczenie bezsennosci melatonina kojarzy mi sie z naprawa
> telewizora przez wlenie w niego piescia (czasem bywa skuteczne). Czas
> pokaze.

Mnie po melatoninie chyba bardzo spada ciśnienie,raz mało co nie
upadłam...dobrze,że łóżko miałam blisko.Przypuszczam,że melatonina jest
wskazana dla ludzi z wysokim lub normalnym ciśnieniem.

--
Pozdrawiam;
Kaja

22. Data: 2003-01-17 12:33:32

Od: Rafał <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Kasztelowicz wrote:

> umarl w butach - z reguly jak juz sie zacznie to sie nie skonczy
> - faktycznie stosowanie benzodwuazepin jako leczenia bezsennosci
> nie powinno miec miejsca

a leki z trzeciej grupy,
np. imovome, czy stilnox
tez sa tak bardzo uzalezniajace ?

R.

23. Data: 2003-01-17 12:44:48

Od: dradam <x...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 17 Jan 2003 13:33:32 +0100, Rafa? <b...@g...pl> wrote:

>a leki z trzeciej grupy,
>np. imovome, czy stilnox
>tez sa tak bardzo uzalezniajace ?

Imovane. Starnoc.

Niestety tez. Choc mniej.

Dlatego lubie poslugiwac sie tryptofanem lub amitriptilina.
Melatonin jest niedostepny w Kanadzie .

No i warto poszukac przyczyny bezsennosci. Czasami jest to po prostu
depresja.

Pozdrawiam

dradam

Rezonans magnetyczny czy tomografia - co lepsze?
Jak myślicie?
Rezonans magnetyczny jamy brzusznej
Kawa a leki
Noworoczne prezenty