białe diodówki zmienić barwę

1. Data: 2013-06-11 23:06:59

Temat: białe diodówki zmienić barwę
Od: "zlotowinfo" <d...@d...xx> szukaj wiadomości tego autora

diodowe "żarówki" w barwie białej są o wiele tańsze
zastanawiam się jak sztucznie tę barwę zmienić

może żółtym dużym kawałkiem przeźroczystego plastiku
kliszy, te wielkie na rtg, no ale tam to albo białe albo czarne
czy coś w tym stylu

gdzie i co kupić przeźroczyste i źółte?

--
http://zlotowskie.blox.pl
http://moneysave.info

2. Data: 2013-06-12 14:24:34

Temat: Re: białe diodówki zmienić barwę
Od: BQB <a...@s...com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-06-11 23:06, zlotowinfo pisze:
> [...]
>
> może żółtym dużym kawałkiem przeźroczystego plastiku
> kliszy, te wielkie na rtg, no ale tam to albo białe albo czarne

teczki do dokumentów - są przezroczyste, czasem jedna strona ma jakiś
kolor, albo obie są w jakimś kolorze.

--
Smart PowerBank
www.idea4tec.pl

3. Data: 2013-06-12 14:37:59

Od: "zlotowinfo" <d...@d...xx> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "BQB" <a...@s...com.invalid> napisał w wiadomości

> teczki do dokumentów - są przezroczyste, czasem jedna strona ma jakiś
> kolor, albo obie są w jakimś kolorze.

już się im przyglądałem
jedna zawsze przezroczysta, bezbarwna
druga kolorowa, ale nieprzezroczysta, za dużo światła by zabrała

--
http://zlotowskie.blox.pl
http://moneysave.info

4. Data: 2013-06-12 15:09:15

Od: "saskatchewan" <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> może żółtym dużym kawałkiem przeźroczystego plastiku
> kliszy, te wielkie na rtg, no ale tam to albo białe albo czarne

W dobrze zaopatrzonych papierniczych są do kupienia kolorowe przezroczyste
folie formatu a4 .Kiedyś używałem ich do "zmiany barwy "świetlówki.

Pozdrawiam.

5. Data: 2013-06-12 15:34:59

Od: BQB <a...@s...com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-06-12 14:37, zlotowinfo pisze:

> już się im przyglądałem
> jedna zawsze przezroczysta, bezbarwna
> druga kolorowa, ale nieprzezroczysta, za dużo światła by zabrała

Ja widziałem takie, gdzie obie okładki miały żółte, niebieskie,
pomarańczowe, czerwone, zielone zabarwienie ale przezroczyste były.

--
Smart PowerBank
www.idea4tec.pl

6. Data: 2013-06-12 21:39:01

Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 11 Cze, 23:06, "zlotowinfo" <d...@d...xx> wrote:
> gdzie i co kupić przeźroczyste i źółte?>

Opakowania od cedeków. Kiedyś robiłem świecący model sygnalizacji
ulicznej i trafiłem na serię płyt w różnokolorowych opakowaniach,
nadawało się idealnie i ładnie świeciło :]

L.

7. Data: 2013-06-12 23:46:36

Od: "zbisa" <z...@z...ita.pwr.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "saskatchewan" <t...@t...pl> napisał w wiadomości
> W dobrze zaopatrzonych papierniczych są do kupienia kolorowe przezroczyste
> folie formatu a4 .Kiedyś używałem ich do "zmiany barwy "świetlówki.

pewnie masz na myśli "przednie" okładki stosowane przy bindowaniu
dokumentów - przeźroczyste, przyciemniane, czerwone, zielone - używam jako
filtry do wyświetlaczy - czasami warto poskładac kilka...

--
serdeczności! zbisa
lubię: http://wroclaw.fotopolska.eu - Wrocław na fotografii

8. Data: 2013-06-13 02:08:42

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

zlotowinfo wrote:
> diodowe "żarówki" w barwie białej są o wiele tańsze
> zastanawiam się jak sztucznie tę barwę zmienić

ty chyba nie o białych tylko o niebieskich piszesz :)

solidne zimne białe są tak samo drogie jak ciepłe białe :)

jak masz te trupie to nic nie zrobisz bo im brakuje sporo widma.

9. Data: 2013-06-13 07:38:38

Od: "Jan Koval" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> solidne zimne białe są tak samo drogie jak ciepłe białe :)
>

> jak masz te trupie to nic nie zrobisz bo im brakuje sporo widma.

Zrobi zrobi. Wytnie jeszcze widma trochę.

10. Data: 2013-06-13 09:40:14

Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 11 czerwca 2013 23:06:59 UTC+2 użytkownik zlotowinfo napisał:
> diodowe "żarówki" w barwie białej są o wiele tańsze
To te co od chińczyków w pakiecie kupiłeś?
Pisałem chyba już wtedy Tobie żebyś odpuścił Sobie ledy bo do podstawowego
oświetlenia to i ekonomicznie i tym bardziej użytkowo bez sensu.

Płyta z sensorem zapobiegającym wykipieniu [crosspost]
Na dom nie ma co liczyć... [OT]
Który fotel mocniejszy
Grzyb - opinie
Cheap Jordan Shoes 2013 Timberland boots,Aidias shoes,Puma shoes wholesale www.Buy-Good-Goods.com