białko

11. Data: 2004-03-11 16:30:28

Temat: Re: białko
Od: "Aneta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> nie wiem skąd masz wiadomosci ale białko w moczu oznacza problemy z
nerkami

niestety nie, zawsze białko w moczu oznacza problemy z nerkami, przy dużym
wysiłku fizycznym, bieganiu, dźwiganiu czy nawet po długim staniu może
występować białko w moczu w niewielkiej ilości i nie trzeba mieć do tego
chorych nerek, proponuję doczytać.Pozdrawiam

12. Data: 2004-03-11 18:42:36

Od: "Viktor" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Więc Zerknij Anetko na 2 posty wyżej:-)
Tam pisałem ,że 30mg/dl oznacza ok 450mg/dobę.
A wynika to stąd ,iż wydalamy ok 1500ml/dobę=15dl moczu.
W 15 dl moczu wydalanego na dobę znajdzie się ok 450 mg białka.... czyli
faktycznie duży białkomocz- problem w tym ,że Marysia nie znała jednostki na
początku dyskusji:-) a teraz wszystko jest raczej jasne....
Nie wiemy jednak jeszcze jak dużo moczu w ciągu doby faktycznie Marysia
oddaje...bo jeśli wydala ponad 1500ml/dobę to również i ilość białka
wydalona podczas doby bedzie wieksza....

Pozdrawiam,

Viktor

13. Data: 2004-03-11 19:12:18

Od: "Aneta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

ok, zgadza się, ale żeby można było stwierdzić te przypuszczenia trzeba
zrobić zbiórkę dobową moczu, ponieważ jeśli mocz był z nocy to wiadomo,że
wtedy był znacznie bardziej zagęszczony niz ten wydalany w ciągu dni, który
rozcieńczamy napojami , wtedy białko będzie dużo niższe, pozdrawiam Aneta

14. Data: 2004-03-11 21:12:29

Od: "Viktor" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
który
> rozcieńczamy napojami , wtedy białko będzie dużo niższe, pozdrawiam Aneta

Gwoli ścisłości całkowita racja Pani Aneto:)

15. Data: 2004-03-12 16:30:16

Od: "Aneta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Gwoli ścisłości całkowita racja Pani Aneto:)

prosze bez "pani" czuję się wtedy zbyt staro ;)

białko w moczu
Bóle w klatce piersiowej ?
straszny ból po zastrzyku domięśniowym!! od 4 dni
Ile może kosztować jeden zabieg metodą HOMORON?
trutka na szczury - pilne!