białko

1. Data: 2004-03-10 13:15:31

Temat: białko
Od: ">>Darko<<" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
Czy taka ilość białka w moczu to dużo?
PRO 30 ng / dl

Marysia

2. Data: 2004-03-10 13:18:31

Temat: Re: białko
Od: "Aneta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy taka ilość białka w moczu to dużo?
> PRO 30 ng / dl

zobacz dokładnie jednostki, jeśli to 30 mg/dl to jest go niewiele,
pozdrawiam A

3. Data: 2004-03-10 14:16:33

Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> witam
> Czy taka ilość białka w moczu to dużo?
> PRO 30 ng / dl

każda ilosc białka jest nieprawidłowa ,w zdrowym moczu nie powinno byc
białka.
p.>

4. Data: 2004-03-10 15:00:36

Od: "krzysiek" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pozwolę sobie się nie zgodzić:)
Norma jest do 30 mg/dl ale jeśli ktoś np. sie przetrenuje poprzedniego dnia
na siłowni ,biegnąc albo inne... to może mieć przygodny białkomocz rzędu 45
mg/dl i to też jest norma.
Jednak 30 mg/dl to stan który trzeba pokontrolować czy czasem się nie będzie
zwiekszać....
Pozdrawiam:)

5. Data: 2004-03-10 15:38:42

Od: "krzysiek" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mała poprawka- pomyliłem się!
Jesli jest 30 mg na wyniku to jest norma,
Jeśli 30 mg/dl to znaczy ,że tracisz 30*15mg białka na dobe
czyli w tych jednostkach to byłoby 450mg- cojest znaczna ilościa.
Ale jeśli ten wynik ogólnego badania moczu to 30mg to jest to normą.
Sorki za wpadkę....

6. Data: 2004-03-10 16:27:59

Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pozwolę sobie się nie zgodzić:)

nie wiem skąd masz wiadomosci ale białko w moczu oznacza problemy z nerkami
oraz dużej ilosc bakterii w moczu a takze wynik domieszki krwi z dróg
moczowych.
w zdrowym moczu nie ma białka.
p.

7. Data: 2004-03-10 22:10:53

Od: "krzysiek" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Franciszek kokot,
interna dla studentów i lekarzy
wydanie VII uzupełnione
strona 432 - Białkomocz....
norma wg. kokota to aż 70 mg białka na dobę.....
ale markerem jest albumina której wynik do 30mg/ dobę uznaje się za
normę....
Jeśli jesteś lekarką to to Wiesz:-)

To samo mówili nam na Nefrologii i innych zajęciach więc nie wydaje mi się
żeby wprowadzali nas w błąd....
Ale faktycznie wynik 30 to jest granica normy i pewnie za jakiś czas trzeba
bedzie powtórzyć badanie... ale o wszystkim zadecyduje lekarz prowadzący...
i tam >>darko<< powinien się udać:)

Pozdrawiam:-)

Krzysiek

8. Data: 2004-03-11 11:17:38

Od: ">>Darko<<" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

na wyniku jest napisane
PRO 30 mg/dl

9. Data: 2004-03-11 11:23:24

Od: ">>Darko<<" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

dodam jeszcze, że lekarka powiedziała że to tylko ślad i przepisała mi
tabletki o nazwie Ciprobay Uro.

Tylko ja niewiem czy ona się zna bo naprzykład wynik z krwi odczytała źle,
ponieważ mam zaniżone NEUT% 44,5 a ona powiedziała że to tylko troszkę
PODWYŻSZONE.

ja się nie znam na tym więc chciałam się upewnić

Marysia

10. Data: 2004-03-11 16:28:00

Od: "Aneta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> czyli w tych jednostkach to byłoby 450mg- cojest znaczna ilościa.
> Ale jeśli ten wynik ogólnego badania moczu to 30mg to jest to normą.

Chciałam zauważyć, że 30 md/dl (30 mg w 100 ml mocz)to nie to samo co 30
mg/24 h, a żeby oznaczyć białko w zbiórce dobowej moczu trzeba zbierać mocz
przez dobę, zmierzyć jego ilość i oznaczyć.

białko w moczu
Bóle w klatce piersiowej ?
straszny ból po zastrzyku domięśniowym!! od 4 dni
Ile może kosztować jeden zabieg metodą HOMORON?
trutka na szczury - pilne!