bialko w moczu i inne

1. Data: 2004-02-13 14:10:10

Temat: bialko w moczu i inne
Od: Klaudia <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
O czym moze swiadczyc obecnosc bialka w moczu (8mg/100)? 2 tygodnie temu
przechodzilam dosc silna infekcje, przebiegajaca z goraczka. (ale chyba nie
byla to grypa). Poza tym wyniki morfologii nieco odbiegaja od normy:
Limfocyty- 48,8 [norma 20-45]
Neutrofile 38.8 [norma 40-70]
Odsetek bialokrwinkowy:
granulocyty podzielone 39
-||- kwasochlonne 6
limfocyty 54
monocyty 1

Czy jest powod do niepokoju? Czy te wszystkie nieprawidlowosci to jedynie
pozostalosc po przebytej infekcji.

2. Data: 2004-02-14 18:28:25

Temat: Re: bialko w moczu i inne
Od: "mała" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> monocyty 1
>
> Czy jest powod do niepokoju? Czy te wszystkie nieprawidlowosci to jedynie
Witaj
Białko w moczu musi być dobrze zdiagnozowane ,może to wynik infekcji ale może
to też być związane z chorobą nerek .A chore nerki nie bolą ,więc jak mogę
doradzić powtórz badanie moczu raz jeszcze i jak nadal będzie białko to proś
lekarza aby Cię gdzieś skierował .Mój mąż już od 17 lat boryka się z tą
uciążliwą chorobą .Wiem jak trudna jest w leczeniu a zarazem bardzo podstępna .
życzę dużo zdrowia .
mała

3. Data: 2004-02-23 18:15:26

Od: "Matti" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj,
Górna granica normy jeśli chodzi o stężenie białka w moczu u zdrowego człowieka
to 7 mg/100 ml. Nie martw się zatem, tak bardzo jej nie przekraczasz. Osobiście
nie sądzę, żeby to była choroba nerek, ale nie jestem w 100% pewny.

Moja rada: poczekaj, aż dojdziesz do siebie po tej infekcji (może to trwać
nawet 2-3 tygodnie) a potem powtórz badanie krwi i moczu. Jeśli nadal będą
odchylenia - wtedy idź do lekarza.

Pozdrawiam
Matti

anemia
opryszczka
stulejka
Przyjmowanie jakich leków uniemożliwiają przyjęcie oddanej krwi
Badania na osteoporozę w Krakowie ?