opryszczka

1. Data: 2004-02-13 13:46:04

Temat: opryszczka
Od: "a_gg_a" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Mam problem z opryszczką. Ledwo wyleczę jedną a juz pojawia sie następna.
Początkowo myślałam że to przez szminkę, ale gdy pomimo tego że nie
stosowałam szminek powiła sie następna (poprzednia jeszcze mi się dobrze noe
zgoiła)to zaczynam mysleć ze to coś innego.
Bardzo prosze o radę.
Dzieki i pozdrawiam

2. Data: 2004-02-13 14:15:58

Temat: Re: opryszczka
Od: Monika <n...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> że nie stosowałam szminek powiła sie następna (poprzednia jeszcze mi się
> dobrze noe zgoiła)to zaczynam mysleć ze to coś innego.

Ja też mam dość często tę zmorę:))

Opryszczka zazwyczaj atakuje,gdy twoja odporność osłabnie, a dzieje się to
najczęściej:
kilka dni przed miesiączką,
w czasie jakichkolwiek infekcji czy innych chorób,
gdy żyjesz w stresie,
kiedy jesteś w ciąży.

U mnie właśnie tak było, jak zaszłam w ciążę :-))), dlatego jeśli istnieje
taka możliwość, że możesz być w ciąży, to zrób sobie test. Wirus opryszczki
może być groźny dla płodu.

Najlepszym znanym lekiem jest acyklowir, czyli Zovirax, lub Virolex. Jeśli
objawy opryszczki są bardzo nasilone, występują liczne owrzodzenia, dotkliwy
ból, lekarz może przepisać acyklowir w tabletkach lub zastrzykach.
Łagodząco działa żel aloesowy - zmniejsza ból i wysusza. Smaruj nim
opryszczkę kilka razy dziennie.

Do całkowitego wygojenia opryszczki powstrzymaj się lepiej od uprawiania
seksu.

Wzmocnij system odpornoœciowy organizmu. Bardzo dobrymi preparatami
poprawiającymi funkcjonowanie układu immunologicznego są wyciągi z jeżówki,
żeń - szenia lub adma (preparat zawierający ekstrakty z wielu roślin).
Zażywaj witaminę C i cynk. Przyjmuj codziennie przez sześć tygodni po 250 mg
wit. C i 15 mg cynku. Jadaj też produkty bogate w te substancje.
Wzbogaj dietę o pokarmy bogate w lizynę - aminokwas, który hamuje rozmnażanie
i rozsiew wirusa opryszczki. Najwięcej lizyny zawiera mleko, soja, fasola i
mięso.
Unikaj argininy - aminokwasu, który z kolei uaktywnia wirusa. Dużo argininy
zawierają migdały, orzechy, żelatyna i czekolada.

Jest też lek, który na jakiś czas powstrzymuje nawroty choroby - u mnie nie
było opryszczki przez 1,5 roku. Ale nie pamiętam jego nazwy, skonsultuj się z
lekarzem.

Powodzenia i pozdrowienia,

Monika.

3. Data: 2004-02-14 08:51:18

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@r...am.torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

4. Data: 2004-02-14 17:52:36

Od: "Iwona" <i...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

my friend a_gg_a ( s...@i...pl ) wrote :
> [...]
> stosowałam szminek powiła sie następna (poprzednia jeszcze mi się dobrze
> noe zgoiła)to zaczynam mysleć ze to coś innego.

Hascovir wydaje mi się być skuteczniejszy od Zoviraxu.
Pzdr.
Iwona

5. Data: 2004-02-16 22:39:19

Od: c...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> stosowałam szminek powiła sie następna (poprzednia jeszcze mi się dobrze noe
> zgoiła)to zaczynam mysleć ze to coś innego.

to tak jak ja, strasznie mnie to dreczy,do nawet potrafi pojawic sie opryszczka
na nosie,policzku,bywa tak ogromna ze doprawdy doli nieprzecietnie,pozatym goi
sie tygodniami,stosuje zowiraks i to oczywiscie leczy i pomagami
najbardziej,tylko szkoda ze do nastepnego razu..

6. Data: 2004-02-18 15:57:45

Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
opryszczka
> na nosie,policzku,bywa tak ogromna ze doprawdy doli nieprzecietnie,pozatym

zapytaj lekarza o kurację tabletkami Heviram ("doustny zowirax")

stulejka
Przyjmowanie jakich leków uniemożliwiają przyjęcie oddanej krwi
Badania na osteoporozę w Krakowie ?
Pigułki a ciąza
odmrożenie