anemia

1. Data: 2004-02-13 14:07:33

Temat: anemia
Od: "poczta" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

mam hemoglobinę 10,8 i lekarka powiedziała mi że mam anemię na tle niedoboru
żelaza a mam obfite miesiączki zresztą zawsze miałam obfite odkąd pamiętam
kazała mi iść do ginekologa /byłam u ginekologa niecały miesiąc temu i jest
wszystko w porządku no ale wtedy to nie miałam jeszcze wyników krwi i
ginekolog nie wiedział jaką mam hemoglobinę/ lekarka powiedziała że albo
dostanę od ginekologa środki hormonalne albo czyszczenie macicy dała mi
hemofer F który mam zażywać przez 3 miesiąc a potem zrobić powtórne badanie
krwi. co o tym wszystkim sądzicie