biegunka a antykoncepcja hormonalna

1. Data: 2004-05-10 11:38:09

Temat: biegunka a antykoncepcja hormonalna
Od: "Dragonow" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Chcialem sie dowiedzic jaki wplyw ma bieguka na skutecznosc antykonepcji
hormonalnej.
Dodam ze biegunka pojawila sie 11godzin po zazyciu pigulki i napewno minie
przed wziecim nastepnej.
Czy istnieje realne zagrozenie zmniejszenie skutecznosci antykoncepcji?

Czytalem ulotke ale w niej nie mam mowy o biegunce a jedynie postepowanie w
przypadku wymiotow.
Pytam bo gdzies kiedys cos obilo mi sie o uszy ale ....????

Dodam ze chodi o Logest

Za wszelka pomoc dziekuje.

2. Data: 2004-05-10 12:30:21

Temat: Re: biegunka a antykoncepcja hormonalna
Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie ma zadnego...
zeby biegunka miala wplyw na antykoncepcje hormonalna, czyli na
wchlanianie sie pigulki musialaby byc diabelnie silna... wtedy kobieta
napewno nie mialaby na nic checi... a juz napewno nie na sex...

--

do dyskusji na tematy antykoncepcji zapraszam na forum dyskusyjne:
http://forum.antykoncepcja.pl

WaldiM
Serwis antykoncepcyjny
http://www.antykoncepcja.pl

3. Data: 2004-05-10 12:44:26

Od: "Dragonow" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wchlanianie sie pigulki musialaby byc diabelnie silna... wtedy kobieta
> napewno nie mialaby na nic checi... a juz napewno nie na sex...

Dziekuje za pomoc
... i dotego tak szybka!

scyntygrafia
[Gliwice,Zabrze] Szukam dobrego psychiatry
Problem + Krwawienie miesiaczkowe
reka
Leki chińskiej medycyny naturalnej