bioenergo.......

21. Data: 2000-12-02 22:50:59

Temat: Re: bioenergo.......
Od: "Agnieszka Szalewska" <s...@e...nih.gov> szukaj wiadomości tego autora

<c...@p...wp.pl> wrote in message news:909hde$7ch$1@nnrp1.deja.com...

> Miestety, nie byl to eksperyment. Nie wiadomo jakie pochodzenie mial ten
> guz. Nie wiadomo jak sie zmienil skoro zmalal. Wiecej pytan niz
> odpowiedzi.
>
> Cien

oczywiscie, wiecej pytan niz odpowiedzi..I nawet zalozwszy, ze byla to
hipnoza, a guzek nie byl zmiana nowotworowa, ciagle ciekawe jest, dlaczego
wlasnie wowczas, pod dotkniecie owego bioenergoterapeuty, zmalal....
Ja nie wiem, jak to tlumaczyc.
Agnieszka

22. Data: 2000-12-04 08:16:36

Temat: Re: bioenergo....... do Cienia
Od: "Zbyszek" <Z...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Wybacz Cieniu ale tego nie rozumiem:

> [...]
> grubego tylko dlatego, ze komorki jego sluzowki dziela sie wyjatkowo
> szybko. Poniewaz wada ta jest dziedziczna, w drugim pokoleniu nastepuje
> juz znaczny przyrost uszkodzen DNA i nowotwory pojawiaja sie wczesniej,
> glownie w jelicie, ale takze w innych tkankach. W pokoleniu trzecim
> nowotwory dotykaja juz ludzi w wieku lat dwudziestu-trzydziestu i
> pojawiaja sie praktyczne we wszystkich tkankach. Jezli zdazy sie, ze ci
> ludzie maja dzieci, to pokolenie czwarte dotkniete jest nowotworami juz w
> dziecinstwie i rzecz jasna jest to pokolenie ostatnie.

Czy mógłbyś mi wyjaśnić dlaczego te same geny w tych samych warunkach u
dziedzica miałyby wywoływać raka wcześniej w każdym kolejnym pokoleniu??
Jeżeli tak to sądzę, że przy ich przekazywaniu musiałaby za każdym razem
zachodzić jakaś mutacja. Czy tak? Dodaję, że moje wiadomości z tej dziedziny
(dziedziczenie) pozostają na poziomie liceum ogólnokształcącego.
Będę wdzięczny za odpowiedź.

> Palenie tytoniu jest jednym z najskuteczniejszych srodkow
> inicjujacych nowotwory i w dodatku powszechnie dostepnym. Nastepnie
> zwiekszona szybkosc podzialow komorkowych w wyniku roznych procesow
> zapalnych lub nawet najzwyklejszych procesow fizjologicznych, promuje
> rowniez podzial komorek potencjalnie nowotworowych(tych z uszkodzeniami)
> jezli wypadna one spod kontroli podzialow rozwija sie nowotwor.

Niektóre źródła podają, że palenie do 20 papierosów dziennie zmniejsza
statystyczne prawdopodobieństwo raka jelita grubego jak 1:5. Czy jest Ci coś
wiadomo na ten temat. (Oczywiście taka osoba może wcześniej zemrzeć na raka
płuc i dlatego ten sposób nie jest godny polecenia.)

Pozdrowienia, Zbyszek

23. Data: 2000-12-04 14:39:33

Od: c...@p...wp.pl szukaj wiadomości tego autora

In article <90fjsh$6eu$1@news.tpi.pl>,
"Zbyszek" <Z...@p...com> wrote:

Zbyszku,

> Wybacz Cieniu ale tego nie rozumiem:

> Czy móg3byś mi wyjaśnić dlaczego te same geny w tych samych warunkach u
> dziedzica mia3yby wywo3ywać raka wcześniej w każdym kolejnym pokoleniu??
> Jeżeli tak to sądzę, że przy ich przekazywaniu musia3aby za każdym razem
> zachodzić jakaś mutacja. Czy tak? Dodaję, że moje wiadomości z tej dziedziny
> (dziedziczenie) pozostają na poziomie liceum ogólnokszta3cącego.
> Będę wdzięczny za odpowied*.

Twoj tok myslenia jest prawidlowy.
W HNPCC uszkodzone sa geny naprawy DNA i uszkodzenie dotyczy nie tylko
tkanek somatycznych, jak w wiekszosci nowotworow, ale takze komorek
rozrodczych. Mutacje zachodza zawsze, ale oczywiscie znacznie czesciej w
obecnosci czynnika mutagennego, jednak sa one zazwyczaj naprawiane. W
przypadku HNPCC mamy do czynienia z nagromadzeniem sie mutacji w
komorkach rozrodczych, a tym samym dziedzicza sie one i dotycza
wszystkich tkanek. Kolejne pokolenia oczywiscie kumuluja te mutacje, a z
ich zwiekszajaca sie liczba wzrasta ryzyko pojawienia sie nowotworow
wczesniej w w roznych tkankach.

> [...]
> wiadomo na ten temat. (Oczywiście taka osoba może wcześniej zemrzeć na raka
> p3uc i dlatego ten sposób nie jest godny polecenia.)

Statystyka jest nieublagana, ponad 80% raka pluc zwiazanych jest z
paleniem tytoniu. O prewencyjnym wplywie palenia na zachorowalnosc na
raka jelita grubego czytalem na necie. Jak zobaczylem Twoje pytanie to
zapuscilem przegladarke medline i nie znalazlem zadnego naukowego
artykulu, ktory by to potwierdzil. Jest wiele prac o paleniu tytoniu i
raku jelita grubego, wiekszosc z nich nie wykazuje zadnej sttatystycznej
zaleznosci, to znaczy palenie nie ma ani pozytywnego, ani negatywnego
wplywu na pojawianie sie tego nowotworu. Nawet jesli ktos to opublikowal,
to musialbym zobaczyc dane statystyczne (wielkosc badanej populacji,
sposob obliczen statystycznych i ich wyniki) abym mogl cos powiedziec.

pozdrowienia

Cien

Sent via Deja.com http://www.deja.com/
Before you buy.

24. Data: 2000-12-04 23:13:25

Od: "Agnieszka Szalewska" <s...@e...nih.gov> szukaj wiadomości tego autora

> Tez nie znam wytlumaczenia. I jezeli rzeczywiscie zmalal to chetnie bym
> to powtorzyl w moim laboratorium.
>
> Cien

Zmniejszenie guzka zostalo potwierdzone przez lekarza podczas badania po
bioenergoterapii.
Jesli ten terapeuta, o ktorym pisze, nadal szuka kontaktu z lekarzami
(rozumiem, ze jestes lekarzem?), to mysle, ze moze moglbys sprobowac sie z
nim umowic na prawdziwy eksperyment. Mam jego numer telefonu, jesli zyczysz
sobie.

Agnieszka

25. Data: 2000-12-04 23:40:43

Od: c...@p...wp.pl szukaj wiadomości tego autora

In article <lDTW5.77$cU4.22244@mencken.net.nih.gov>,

> [...]
> nim umowic na prawdziwy eksperyment. Mam jego numer telefonu, jesli zyczysz

Chetnie, ale to bedzie raczej trudne bo obecnie mieszkam w US. Moze pod
koniec przyszlego roku, gdybym wrocil.

Cien

PS lekarzem nie jestem, chociaz mam doktorat z biologii medycznej :).
Nowotworami zas zajmuje sie na co dzien :(.

26. Data: 2000-12-06 09:25:32

Od: Jola <s...@c...katowice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moj maz chory na wrzody jelita gr od 12 lat po zaleceniach lekarzy
specjalistow w klinice\* zaczal palic (nigdy wczesniej tego nie robil) ,
robil to poczatkowo z przymusem , musial sie uczyc palic !!!!
1. Efekt moze i byl tzn mniejsza ilosc krwi w kale , ale przeciez
rownolegle z paleniem stosowal wiele innych sposobow ...
2. Na szczescie dzis rzucil palenie , ktore nie stalo sie jego nalogiem
i znalazl inne-skuteczne sposoby zaleczenia choroby ..
Jola S.

27. Data: 2000-12-06 10:54:33

Od: "Jacek D." <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moj maz chory na wrzody jelita gr od 12 lat po zaleceniach lekarzy
> specjalistow w klinice\* zaczal palic (nigdy wczesniej tego nie robil) ,
> robil to poczatkowo z przymusem , musial sie uczyc palic !!!!

Efekt homeopatyczny.
Podawana trucizna wywoluje reakcje obronna organizmu.
Rownie dobrze moglby przyjmowac homeopatycznie arszennik czy cjanek.

Glejak cd...
Czy fale ultradzwiekowe szkodza?
Szczepienia w przypadku WZW
new site