biurko ze szklanym blatem

1. Data: 2003-10-08 17:30:13

Temat: biurko ze szklanym blatem
Od: "" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Mysl o kupnie biurka ze szklanym blatem. Ma ktos jakies doswiadczenie z takim
czyms? Jak sie sprawuje - trwalosc, komfort pracy (zimne takie toto)?

Dziekuje za wszelkie rady
pozdrawiam
michal

1. Data: 2003-10-08 20:27:19

Temat: Re: biurko ze szklanym blatem
Od: jakub <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

m...@p...onet.pl wrote:

> Witam
>
> Mysl o kupnie biurka ze szklanym blatem. Ma ktos jakies doswiadczenie z takim
> czyms? Jak sie sprawuje - trwalosc, komfort pracy (zimne takie toto)?

jesli juz, to szklo wylacznie hartowane i raczej matowe/mleczne. Komfort
pracy sredni, i nie chodzi tylko o temperature/przewodnosc cieplna a o
fakture i wrazenia dotykowo-wzrokowe. Wiem co mowie, bo kiedys zrobilem
sobie w ramach hobby taki stol do pracy i bylem raczej zadowolony kiedy
w koncu pekl (byl z hartowanego -podobno- szkla, ale kubka z goraca kawa
nie wytrzymal ;-)). Drewno jednak jest bezkonkurencyjne w kontakcie ;-)
Chyba ze Ci chodzi o latwosc odkurzania, no i bajerancki wyglad... ale
to juz sam musisz zdecydowac...

Kuba

1. Data: 2003-10-08 20:42:38

Od: "marta" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam
>
> Mysl o kupnie biurka ze szklanym blatem. Ma ktos jakies doswiadczenie z
takim
> czyms? Jak sie sprawuje - trwalosc, komfort pracy (zimne takie toto)?

Miałam szklane biurko, ale nie dawało się przy nim pracować, bo było
zimno w ręce. Odradzam zdecydowanie. Chyba, że będziesz przy nim siadał na
kótko.

1. Data: 2003-10-09 11:05:59

Od: "Dorota***" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chyba ze Ci chodzi o latwosc odkurzania, no i bajerancki wyglad... ale
> to juz sam musisz zdecydowac...

Kazda plamke i kurzyk widac. Drewno przetrzesz i juz, a tu musisz uwazac na
slady po scierce...

Dorota

1. Data: 2003-10-09 12:56:25

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dorota*** <d...@o...pl> napisał(a):

> Kazda plamke i kurzyk widac.

I ślady palców, buuee.

JoP

Nowy Styl - krzesła - najwyższa jakość obsługi - opinia klienta.
Pralko-suszarka ARISTON AL 108D - opinie na temat
rynny GALECO ..- prosba o opinie
oznakowanie przewodu fazowego
<PILNE> Potrzebna SZYBKA pomoc ! (Wybór lodówki i mikrofalówki)