blada cera - co robic?

1. Data: 2002-06-22 22:40:24

Temat: blada cera - co robic?
Od: "michal" <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie. W zwiazku z tym ze jak juz bede troche chudszy chcialbym byc
piekny itp.. mam jeszcze jeden klopot. Mianowicie mam bardzo jasna cere. Wg
opinii znajomych itp. po prostu jestem blady. Wyniki badan mam dobre - nic
mi nie dolega. Wiec chyba taka uroda :) ) Czy nie wiecie jak to zmienic?
Moze sa jakies soki lub witaminy ( kreatyna - w marchwi chyba pomaga). Czy
moze pozostaje mi lezenie na sloncu??? Co o tym sadzicie jak walczycie z
bladoscia?? :-)))

Pozdr.
MIchal

2. Data: 2002-06-23 08:21:06

Temat: Re: blada cera - co robic?
Od: "Kinga" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy
> moze pozostaje mi lezenie na sloncu??? Co o tym sadzicie jak walczycie z
> bladoscia?? :-)))
>
> Pozdr.
> MIchal

Tylko nie leżenie na słońcu,chyba że chcesz nabawić się czerniaka.Jasna
skóra jest bardzo wrażliwa.
Pij dużo soków z marchwi-regularnie/polecam gotową karotkę/.No i krem
samoopalający-trzeba mieć trochę wprawy ,żeby dobrze rozprowadzić.
Powodzenia .
Blada Kinga/obecnie pociągnięta samoopalaczem/

3. Data: 2002-06-23 16:51:38

Od: "michal" <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy nie bede zolty po tym samoopalaczu?? Jakiego uzywac??

Michal

4. Data: 2002-06-23 17:06:00

Od: "Kinga" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michal" <v...@w...pl> napisał w wiadomości
> Czy nie bede zolty po tym samoopalaczu?? Jakiego uzywac??
>
> Michal

Najlepszy jest Vichy w areozolu/ładny kolor/tylko trochę drogi ok 40zł można
kupić tylko w aptece.
Unikam samoopalacza firmy Eris bo po tym wyglądam jak chińczyk.
Kinga

5. Data: 2002-06-24 09:23:30

Od: Katarzyna Dziurka <d...@u...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

michal wrote:

> [...]
> moze pozostaje mi lezenie na sloncu??? Co o tym sadzicie jak walczycie z

Może być ta marchewka, ale wszystko bez przesady. Absolutnie nie leżenie
na słońcu, ale poro przebywania na powietrzu, w pólcieniu, w dosć skapym
stroju, systematycznie. Nie dopuszczając do zaczerwienienia skóry. Z
czasem następuje lekkie przybrązowienie - wtedy można na dłużej
pokazywac sie słoneczku. I regularnie ! Korzystać z weekendów, spędzać
je w ruchu a nie przed komputerem. Wtedy nawet po zimie nie ma juz tej
przerażającej snieżnej bieli skóry i przewrazliwienia na każdy słoneczny
promyk. Sprawdzone na mężu, który po kilku latach nie bywania na dworze
w dzień po półgodzinnym spacerze po plaży sie popazył. W nastepnym roku
były kremy z filtrem i parasol, teraz już nie ma problemów (stosuje
kremy z filtrami obniżając w miarę brązowienia faktor).

Katarzyna

> Pozdr.
> MIchal

usuniecie nadzerki - jaka metode wybrac?
witamina PP
Czy ćwiczenia fizyczne wzmacniają serce?
słoneczna wysypka
półpasiec