blat kuchenny-silikon czy akryl?

1. Data: 2006-04-06 08:09:54

Temat: blat kuchenny-silikon czy akryl?
Od: "Jarek" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
czym lepiej zabezpieczyć krawędź blatu kuchennego przylegającego do
ściany-silikonem czy akrylem, a może są jakieś inne lepsze środki?
Obok zlewozmywaka w odległości ok 50cm mam płytę ceramiczną i nie jestem
pewny, czy ciepło przez nią wydzielane nie uszkodzi położonej warstwy
silikonu. Mam też wątpliwości, czy położony silikon nie będzie się szybko
brudził np.. od rozlanej gorącej zupki itp. ;).

Pozdrawiam
Jarek

2. Data: 2006-04-06 08:35:12

Temat: Re: blat kuchenny-silikon czy akryl?
Od: "Piotr" <spamy(remove)@tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

> czym lepiej zabezpieczyć krawędź blatu kuchennego przylegającego do
> ściany-silikonem czy akrylem, a może są jakieś inne lepsze środki?

nie jestem pewien o jaką dokładnie krawędź chodzi... ale jeśli masz
na myśli styk blatu i ściany to wykańcza się to listwą blatową,
wyglada to odobnie jak podłogowa listwa przyścienna do wykańcznia
podłóg.

pozdr,
Piotr

3. Data: 2006-04-06 09:45:11

Od: mufaska <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 6 Apr 2006 10:35:12 +0200, Piotr napisał(a):

--
Piotrze, a masz jakiś pomysł na połączenie lodówki (srebrna) z blatem?
Obok lodówki mam zlew i ciągle mi się zdaje, że podczas mycia naczyń woda

4. Data: 2006-04-06 11:27:11

Od: Cezary <r...@n...nl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 6 Apr 2006 11:45:11 +0200, mufaska napisał(a):

Mam podobnie zlew wpuszczony w blat i lodówka (srebrna). Wsadziłem tam taką
listwę wykańczającą z gumową podkładką jak przy ściane (też srebrna, blat
zresztą też :)) Wygląda ładnie nie gryzie się listwa wydaje się szczelnie
przylegać do blatu. Póki co nie zauważyłem żeby mi się lało po lodówce na
podłogę. Dla lepszego zapezpieczenia można jeszcze pod listwą szczelinę
między lodówką a blatem zalać silikonem.

5. Data: 2006-04-06 11:44:32

Od: "Piotr" <spamy(remove)@tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Piotrze, a masz jakiś pomysł na połączenie lodówki (srebrna) z blatem?
> Obok lodówki mam zlew i ciągle mi się zdaje, że podczas mycia naczyń woda
> sie tam leje..
> nie chciałabym "kleić" niczym lodówki

dokładnie te same listwy, są w różnych wersjach kolorystycznych, również
w imitacji nierdzewki. Tak jak napisał cezary mają uszczelki na brzegach.

pozdr,
Piotr

6. Data: 2006-04-07 06:53:26

Od: "Jarek" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję wszystkim za podpowiedzi. Jutro idę "buszować" po marketach
budowlanych ;)

Pozdrawiam
Jarek

7. Data: 2006-04-07 07:13:49

Od: "Piotr" <spamy(remove)@tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dziękuję wszystkim za podpowiedzi. Jutro idę "buszować" po marketach
> budowlanych ;)

W Castoramie i Nomi bieda, kupiłem w hurtowni meblarskiej,
takiej dla montażystów zabudowanych szaf, mebli kuchennych.
Tam też nie było pełnej oferty ale zdecydowanie więcej niż
w marketach, dobrałem listwę prawie identyczną z blatem.

pozdr,
Piotr

8. Data: 2006-04-07 09:10:12

Od: "Jarek" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Tam też nie było pełnej oferty ale zdecydowanie więcej niż
> w marketach, dobrałem listwę prawie identyczną z blatem.

Dziękuję za cenną sugestię. Faktycznie, w tego typu sklepach może być
większy wybór.

Pozdrawiam
Jarek

smierdzaca lodowka
malowanie -wykończenie przy suficie
Siłowniki do bramy dwuskrzydłowej - pytanie.
Di kiedy mozna wiercic ?
problem z mediami na dzialce budowlanej