blat z konglomeratu

1. Data: 2006-10-14 17:12:05

Temat: blat z konglomeratu
Od: "a" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam. Mam zamiar nabyć taki blat, najlepiej zintegrowany ze zlewozmywakiem. I
tu rodzą się pytania
Czy lepiej zrobić zlewozmywak z całości konglomeratu, czy z takim metalowym
dnem?
Jak starzeje sie taki konglomerat, czy się rysuje, czy można stawiać bardzo
gorace garnki.
Czy łatwo utrzuje sie go w czystości (zagłębienia, rowki)
Podpowiedzcie proszę,jak to jest w praktyce.
Gabrysia

2. Data: 2006-10-16 12:26:20

Temat: Re: blat z konglomeratu
Od: "Kasia" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gabrysiu,

jeśli nie jesteś na ten blat uparta, to ja odradzam taki zakup - a już na
pewno nie w jasnym kolorze. Świństwo nie odpuszcza inaczej niż za pomocą
sporej dawki Domestosu. Chyba że masz zamiar mieć zlew tylko po to, żeby
wody na herbatę nalać do czajnika. Obieranie jakichkolwiek warzyw w zlewie
skutkuje "zapuszczeniem" zlewu na brudny kolor. A już pakowanie się w cały
blat z tego materiału ? Jak dla mnie to niezbyt dobry pomysł.

3. Data: 2006-10-16 13:56:43

Od: "Wlodzimierz Macewicz" <w...@i...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

ja mam zlewozmywak z czegos podobnego przez 6 lat sie nieco zapuscil,
glownie od wylewania resztek herbaty z cajniczka, ale
generalnie jestem zadowolony.

Blat to raczej zrobilbym z granitu -- cenowo wyjdzie podobnie,
albo taniej (przed 5 laty placilem chyba 900 PLN za m^2 gr 2 cm,
ciecie bylo wliczone (kamieniarz w Milanowku, kolo cmentarza)

4. Data: 2006-10-16 14:27:50

Od: "zsw" <admin(wytnij)@zsw.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Blat z konglomeratu to zależy od marki np. corian jest trwały zarysowania
można zeszlifować i zapolerować, są też podróbki które właśnie podczas
eksploatacji przebarwiają się, natomiast z marmurów nie polecam ciężkie i
bardzo trudne w eksploatacji.
Z pozdrowieniami dla grupy zsw
w.. zsw.com.pl

5. Data: 2006-10-17 07:44:11

Od: "Wlodzimierz Macewicz" <w...@i...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> eksploatacji przebarwiają się, natomiast z marmurów nie polecam ciężkie i

marmur faktycznie od kuchni sie raczej nie nadaje,
ale GRANIT!!!

pozdrawiam WM

6. Data: 2006-10-17 20:38:57

Od: "a" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> marmur faktycznie od kuchni sie raczej nie nadaje,
> ale GRANIT!!!
Pan w salonie meblowym powiedział, że nic się nie dzieje. Granit podobno jest
zimny, a konglomerat nie. Polecał corian lub staron - ten tańszy.
Dobrze spytać praktykantów, bo ja wylewam fusy, obieram warzywa - mam zamiar
zamontować młynek. Podobało mi się, że tak fajnie można zgarnąć jakieś
okruchy, bezposrednio do zlewu.
Ale jak tak mówicie to się grubo zastanowię.
A zlewozmywaki z takiego kompozytu, też tak mają (zachodzą, przebarwiają się)?
Gabrysia

7. Data: 2006-10-18 16:34:35

Od: Jakub Furkal <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

a wrote:

> Jak starzeje sie taki konglomerat, czy się rysuje, czy można stawiać bardzo
> gorace garnki.
> Czy łatwo utrzuje sie go w czystości (zagłębienia, rowki)

Mam w domu zlewozmywak w całości zrobiony z białego corianu i mogę
powiedzieć tylko tyle, że jest w tym samym stanie co na początku (nie
spodziewałem się tego). Natomiast na blatach mamy ciemny corian i tu
bardzo widać zarysowania. No ale ten jest na wierzchu, gdzie pada
słońce, dlatego tak się to rzuca w oczy.

Jakub Furkal

Na sikające psy
Wiza do USA
Drzwi z mlecznego szkla