boiron

1. Data: 2002-01-28 09:32:35

Temat: boiron
Od: "lilli" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktos z Panstwa moglby mi udostepnic kontakt do dystrybutora badz
przedstawiciela firmy Boiron w Polsce. Najlepiej zeby to byla firma/osoba z
Warszawy.

Z gory dziekuje
lilli

2. Data: 2002-01-28 20:50:41

Temat: Re: boiron
Od: Lukasz Komsta <l...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

lilli wrote:

> Czy ktos z Panstwa moglby mi udostepnic kontakt do dystrybutora badz
> przedstawiciela firmy Boiron w Polsce. Najlepiej zeby to byla firma/osoba z
> Warszawy.

BOIRON Oddział w Polsce, ul. Kubickiego 17 m 29, 02-954 Warszawa tel.
(022) 841 12 20; (022) 841 17 50, fax (022) 642 00 65

--
* Lukasz Komsta * LK4107-RIPE *
* http://www.komsta.net/ * ICQ 14892426 *

Medycyna naturalna
pl -> eng chemiobiologia
witamina b12
Re: Jeste metoda analityczna na Pavulon w ekshumacjach
pl->ar ewentualnie pl->eng chemiobiologia