bóle głowy po znieczuleniu w kręgosłup

1. Data: 2003-11-23 10:24:50

Temat: bóle głowy po znieczuleniu w kręgosłup
Od: "Jafo" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Dokładnie 6 dni temu miałam zabieg, do tego zabiegu znieczulili mnie w
kręgosłup - w płyn rdzeniowo kręgowy - coś takiego. Po zabiegu dzień i noc
nie wolno się podnosić - gdyż później występują ból głowy. Nie podnosiłam
się.
Teraz jestem już w domu 6 dzień i ciągle muszę leżeć albo siedzieć ze
spuszczoną głową, gdyż wtedy nie boli. Wstaje rano i chodzę prosto - też
dłużej nie boli, ale znowu zaczyna.

Ból jest taki - zbiera mi się dziwne ciśnienie w głowie i próbuje rozerwać,
inaczej też słyszę jak jestem pionowo, a inaczej jak spuszczę głowę w dół.

Lekarz powiedział, że to żadko występuje po takim znieczuleniu i trzeba dużo
pić.

Nie mogę normalnie funkcjonować. Albo leżę albo zginam się - Co robić
???????
To coś za długo trwa. Poradzcie coś.

Pozdrawiam
Kozet

2. Data: 2003-11-23 10:40:44

Temat: Re: bóle głowy po znieczuleniu w kręgosłup
Od: "deBerg" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

No tak, to wygląda na zespół popunkcyjny. Rzadko ale się zdarza.. Co robić?
Więcej leżeć. Dużo pić. Na bóle brać paracetamol. Odpuścić sobie szybki
powrót do pracy i nie przejmować się tak bardzo bo chociaż jest to
nieprzyjemne to jednak mija, tyle tylko że po różnie długim czasie. Gdyby
dolegliwości zamiast ustępować zaczęły się nasilać, gdyby pojawiła się
gorączka to koniecznie do lekarza.

3. Data: 2003-11-23 10:48:33

Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bpq205$drt$...@n...news.tpi.pl,
Jafo <j...@p...onet.pl>:

> To coś za długo trwa. Poradzcie coś.

Zobacz w archiwum posty SzM sprzed kilku miesięcy na ten temat.

--
Robert

jak oznaczyc poziom adrenaliny we krwi
Guzek w okolicach kosci ogonowej
Brak apetytu, zmęczenie, senność
pytanie lekko OT - lekarz, pielegniarka Polak/Polka w Pd Szwecji?
umieralność