Białaczka utajona

1. Data: 2003-11-23 10:29:03

Temat: Białaczka utajona
Od: "agatka" <A...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo proszę o pomoc:
Mój znajomy ma wykrytą Białaczkę utajoną: B-cell Lymphocytic Leukemia.
Obecnie ma 30tys białych ciałek (limfocyty 80%) i liczba ta rośnie co
kwartał o ok. 3 tys. Jakie są prognozy? Czy można coś robić poza czekaniem?
Błagam to dla mnie bardzo ważna osoba i nie mogę pozwolić jej umrzeć!

pozdr
aga

2. Data: 2003-11-23 20:37:14

Temat: Re: Białaczka utajona
Od: "andrzej głowacki" <f...@U...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
czekaniem?
> Błagam to dla mnie bardzo ważna osoba i nie mogę pozwolić jej umrzeć!

Proponuję przeszukać:

http://szukaj.gazeta.pl/szukaj/0,31022.html

Szukaj hasła "białaczka", raz zaznaczając opcję "szukaj w temacie", drugim
razem, "szukaj w treści".

Pozdrawiam serdecznie, andrzej

bóle głowy po znieczuleniu w kręgosłup
jak oznaczyc poziom adrenaliny we krwi
Guzek w okolicach kosci ogonowej
Brak apetytu, zmęczenie, senność
pytanie lekko OT - lekarz, pielegniarka Polak/Polka w Pd Szwecji?