łotojotokowe zapalenie skóry

1. Data: 2003-11-23 11:16:13

Temat: łotojotokowe zapalenie skóry
Od: "fared" <f...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Znow powróciło, tzn. czerwone plamki w okolicach nosa, na czole i dużo mały
plamek i krostek na całej głowie, co robić , jak z tym walczyć, prosze
poradźcie coś ?

2. Data: 2003-11-23 21:05:52

Temat: Re: łotojotokowe zapalenie skóry
Od: "Monika Konopka" <k...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "fared" <f...@b...pl> napisał w wiadomości
> Znow powróciło, tzn. czerwone plamki w okolicach nosa, na czole i dużo
mały
> plamek i krostek na całej głowie, co robić , jak z tym walczyć, prosze
> poradźcie coś ?

Ja polecam mycie chorych miejsc Nizoralem. Trzeba nalozyc pianke i
przetrzymac 5 minut. U mnie przeszlo kiedys w 4 dni (wczesniej sie meczylam
stosujac masci przeciwgrzybiczne- takie bylo rozpoznanie genialnej pani
dermatolog).
M.

3. Data: 2003-11-23 23:48:11

Od: "xyz" <o...@U...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Monika Konopka <k...@p...wp.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@n...vogel.pl...

> Użytkownik "fared" <f...@b...pl> napisał w wiadomości
> mały
>
> Ja polecam mycie chorych miejsc Nizoralem. Trzeba nalozyc pianke i
> przetrzymac 5 minut.
Sprawdzalem w indeksie lekow: Nizoral nie wystepuje w formie pianki, tylko w
postaci szamponu lub kremu. Co wybrac?

4. Data: 2003-11-24 12:06:26

Od: "Meg" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Znow powróciło, tzn. czerwone plamki w okolicach nosa, na czole i dużo
mały
> plamek i krostek na całej głowie, co robić , jak z tym walczyć, prosze
> poradźcie coś ?

ja mam to samo i dostałam od dermatologa
Elocom -płyn i Crelobse -emulsja
bardzo pomaga , nawet pojednym dniu już schodzi, a nizoral też pomaga ale
nie tak bardzo

pozdr Magda

5. Data: 2003-11-24 16:15:03

Od: "Justyna" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Sprawdzalem w indeksie lekow: Nizoral nie wystepuje w formie pianki, tylko
> postaci szamponu lub kremu. Co wybrac?

chodziło pewnie o pianę, która powstaje z szamponu. Krem wychodzi taniej
przy sytematycznym stosowaniu.

6. Data: 2003-11-24 16:33:55

Od: "BarBarella" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Meg" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

> mały
>

> ja mam to samo i dostałam od dermatologa
> Elocom -płyn i Crelobse -emulsja

Crelobse - czy to nie literówka, nie wygooglowałam tego. :)
pozdrawiam
barbarella

7. Data: 2003-11-24 19:11:08

Od: "Docia" <h...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ja mam to samo i dostałam od dermatologa
> Elocom -płyn i Crelobse -emulsja
> bardzo pomaga , nawet pojednym dniu już schodzi, a nizoral też pomaga ale
> nie tak bardzo

To prawda Elocom baardzo pomaga ale to STERYD a sterydów ponoć nie wolno
stosować długotrwale.
A może ktoś z odpowiednimi kwalifikacjami może wskazać czy stosowanie np.2-3
dni raz na 2 tygodnie jest ok czy może powodować uzaleznienie od sterydów.
Mi pani dermatolog przepisała to bez żadnego inasruktarzu i ostrzeżenia
..."jak się Pani sytuacja zaostrzy to prosze stosować" . Ostatnio nie używam
i się męczę :(, ale boję sie że może być gorzej jak się uzależnię.

Dorota

8. Data: 2003-11-25 06:14:35

Od: "Meg" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Crelobse - czy to nie literówka, nie wygooglowałam tego. :)

sorka , zjadłam jedną litere, nazwa brzmi Crelobase
teraz wygooglujesz
pozdr Magda

9. Data: 2003-11-25 06:18:59

Od: "Meg" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
używam
> i się męczę :(, ale boję sie że może być gorzej jak się uzależnię.

nie wiem ale ja stosuje to od 3 lat , tak mniej więcej przez 3 dni w
miesiącu(łojotok zaostrza się w czasie owulacji a ustępuje wraz z
miesiączką) i nie zauważyłam żebym się uzależniła ani żadnych działań
niepożądanych. Używałam już dużo środków sterydowych i nic złego nie
zaobserwowałam

pozdr Magda

10. Data: 2003-11-25 07:24:50

Od: "BarBarella" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> sorka , zjadłam jedną litere, nazwa brzmi Crelobase
> teraz wygooglujesz

dzięki :)

Białaczka utajona
bóle głowy po znieczuleniu w kręgosłup