brzoskwinie

1. Data: 2004-05-12 13:00:57

Temat: brzoskwinie
Od: "Zenon Michałowski" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na liściach brzoskwiń mojego kolegi pojawiły się przebarwienia i liście się
skręcają >proszę o radę czy można zapobiec rozszerzaniu się choroby i czym
to ewentualnie spryskać.

Pozdrawiam
Zenon Michałowski

2. Data: 2004-05-12 13:19:40

Temat: Re: brzoskwinie
Od: t...@i...pl (Tomasz Łukowski ) szukaj wiadomości tego autora

3. Data: 2004-05-13 05:46:47

Temat: Odp: brzoskwinie
Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomasz Łukowski " <t...@i...pl> napisał w wiadomości
L...

(...)
> [...]
jakie
> wslasnorecznie wyhodowane siewki ktore wyraznie sa odpornirjsze niz

Hmmmm.....
To nie jest do końca prawda.
Właśnie w tym roku mam ślady kędzierzawości na
młodej brzoskwini, która jeszcze nie owocowała,
a wyrosła z pestki (od Twoich brzoskwiń).
Pewnie środowisko, a może ziemia jest sprzyjająca
chorobom.

pozdrawiam Krycha

4. Data: 2004-05-13 10:43:24

Od: t...@i...pl (Tomasz Łukowski ) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> młodej brzoskwini, która jeszcze nie owocowała,
> a wyrosła z pestki (od Twoich brzoskwiń).
> Pewnie środowisko, a może ziemia jest sprzyjająca
Witaj. Przeciez nie napisalem ze nie mam na drzewach sladow kedzierzawosci
:-). W tym roku u mnie tez da sie zauwazyc kilka zdeformowanych lisci ale
wiaze to nie wiem czy slusznie z wigotna wiosna. Generalnie ta odrobina
zmian chorobowych nie szkodzi moim roslinom i stad wnosze ze nie tyle sa
zupelnie odporne na kedzierzawosc ale ze sa znacznie berdziej odporne niez
inne odmiany ktore bez regularnych opryskow sobie zdecydowanie nie radza.
Swoja droga to bardzo sie ciesze ze cos ci jednak wyroslo z tych pestek :-)
pzdr
Tomek

5. Data: 2004-05-14 09:16:52

Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomasz Łukowski " <t...@i...pl> napisał w wiadomości
L...
(...)
> [...]
> :-). W tym roku u mnie tez da sie zauwazyc kilka zdeformowanych lisci ale
> wiaze to nie wiem czy slusznie z wigotna wiosna.

Po ilości zmian na moim drzewku w tym roku,
będę jednak w pzryszłości pryskać wiosną
przed pękaniem paków.

> Swoja droga to bardzo sie ciesze ze cos ci jednak wyroslo z tych pestek
:-)

Ja też się cieszę i liczę na smaczne owoce.

pozdrawiam Krycha

ślazówka
Kalina nana.
trawa
przesadzenie dużego świerka
dlaczego tulipany mają plamy/cętki na liściach?