bule głowy i truskawki

1. Data: 2011-06-25 16:29:45

Temat: bule głowy i truskawki
Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uwaga na truskawki (także dżem itp):
mogą wywoływać bule głowy zwłaszcza jedzone bez najlepiej tłustej śmietany,
np. jeśli pszyczyna bulu głowy jest pourazowa.
(na marginesie - podobnie grajfruit i rabarbar,
a także głodzenie, makrela, ryba zdaje się miruna).
A czy czekolada też- bo zapomniałam?

--
Nie jestem medykiem. (tekst w nowej ortografi: ó->u, ch->h, rz->ż lub
sz, -ii -> -i)

2. Data: 2011-06-25 21:37:28

Temat: Re: bule głowy i truskawki
Od: Andy Niwiński <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Stokrotka" <o...@a...pl> schrieb im Newsbeitrag
> Uwaga na truskawki (także dżem itp):
> mogą wywoływać bule głowy zwłaszcza jedzone bez najlepiej tłustej
> śmietany,

No ty to chyba tych truskawek już tonę zjadłaś i to bez śmietany.
Bo wyraźnie wytępuje u ciebie zanik kory mózgowej.

3. Data: 2011-06-26 07:59:16

Od: Grazyna Ł. <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stokrotka" napisał w wiadomości grup

[...]

Sądząc po Twojej debilnej pisaninie,zjadłaś tych truskawek dużo,więc biegiem
do lekarza kobieto.A tak swoją drogą Tobie potrzebna jest też natychmiastowa
pomoc psychiatry.

Pozdrawiam i współczuję
Grażyna

4. Data: 2011-06-26 15:14:30

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 25 Jun 2011 18:29:45 +0200, Stokrotka napisał(a):

> Uwaga na truskawki (także dżem itp):
> mogą wywoływać bule głowy zwłaszcza jedzone bez najlepiej tłustej śmietany,

Ile kilo trzeba zjeść, aby odczuć działanie? - ostatnio zjadam jakieś
półtora kg dziennie i nic nie boli, nawet żołądek też nie chce się
zbuntować 3-)
--
XL
Prawda o GMO:

5. Data: 2011-06-26 17:21:38

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ile kilo trzeba zjeść, aby odczuć działanie? - ostatnio zjadam jakieś
> półtora kg dziennie i nic nie boli, nawet żołądek też nie chce się
> zbuntować 3-)

Jeśli ktoś miał uraz głowy, w miarę świeży < niż rok,
to na pewno wystarczy 0,25kg żeby zoszkodziło.

6. Data: 2011-06-26 18:02:51

Od: Andy Niwiński <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Stokrotka"

> Jeśli ktoś miał uraz głowy, w miarę świeży < niż rok,
> to na pewno wystarczy 0,25kg żeby zoszkodziło.

Znaczy się, że ktoś cię zdrowo pierdolnął w głowę? Po twojej głupocie, to
można wnioskować, że ktoś ci codziennie sprawia niezły łomot, a potem przez
lejek wciska minimum 10kg świeżych truskawek( bez tłustej śmietany).

Aha, w twojej popierdolonej "ortografii" to już likwidujesz "a"? Wszędzie
będzie "o"?

7. Data: 2011-06-26 18:33:02

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-06-26 20:02, Andy Niwiński pisze:

> [...]
> przez lejek wciska minimum 10kg świeżych truskawek( bez tłustej śmietany).
>
> Aha, w twojej popierdolonej "ortografii" to już likwidujesz "a"?

hehe, dlugo jeszcze bedziesz tu skomlec, bo niedobra Stokrotka
przestawila ci literki?
Moze spierdalaj stad pedziu, jak cos ci sie nie podoba ;)

8. Data: 2011-06-26 19:29:20

Od: Andy Niwiński <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Lebowski" <lebowski@*****.net> schrieb im Newsbeitrag

> hehe, dlugo jeszcze bedziesz tu skomlec, bo niedobra Stokrotka przestawila
> ci literki?
> Moze spierdalaj stad pedziu, jak cos ci sie nie podoba ;)

Wypuścili z izolatki? Nie bój żaby, znowu zamkną...

9. Data: 2011-06-26 19:32:17

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakiś ty genialny , szczycisz się ,
że umiesz nacisnąć dwa klawisze na klawiaturce.

10. Data: 2011-06-26 20:59:05

Od: Andy Niwiński <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jakiś ty genialny , szczycisz się ,
> że umiesz nacisnąć dwa klawisze na klawiaturce.

Nie, nie jestem genialny, jestem normalny. I nie potrzebuję ukrywać swojej
głupoty i nieuctwa jakimiś "nowymi" ortografiami. Dobrze wiesz, że nie
chodzi tu o jakieś naciskanie "dwóch klawiszy". Skutkiem takich działań jak
twoje są tabuny idiotów nie uznających żadnych zasad. Nie wiedzą co to
przecinek, kropka, co to duża litera na początku zdania. Każdy kretyn,
któremu nie chce się uczyć, a przeczytanie książki jawi się wyczynem na
miarę oczyszczenia stajni Augiasza - pędzi do pierwszego lepszego konowała i
dostaje papierek, że jest jakimś tam dys-czymś. A takie debilizmy jak twoja
"ortografia" takich matołów utwierdzają w wierze, że to wszystko bzdura i do
niczego nie jest potrzebne.

90% dzisiejszych dys-debili szybciutko opanowało by wszelkie zasady, gdyby
przywrócono karę rózgi w szkołach.

Zreszta co tu z tobą dyskutować...Przecież ja tylko umiem naciskać dwa
klawisze.

czy taki pasztet kupie gdzies w Polsce?
Czy jogurt bakoma jest zdrowy?
Jak poznać jakościową mąkę?
serek homogenizowany vs serek homogenizowany
serek topiony vs. masło