serek topiony vs. masło

1. Data: 2011-05-31 14:09:30

Temat: serek topiony vs. masło
Od: "Netman" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Mam parę pytań do Was

1) co ma więcej tłuszczu: serek topiony czy masło?
2) słyszałem, że serek topiony ma dużo chemii i zawiera tłuszcz utwardzony,
który jest szkodliwy dla organizmu. Czy zjadanie masła jest równie szkodliwe
jak zjadanie serka topionego?
3) jak już jeść to jakie masło jest najlepsze dla odchudzających się osób i
które zawiera jak najmniej szkodliwej chemii?

Prosze o pomoc
Pozdrawiam
Netm.

2. Data: 2011-05-31 18:14:43

Temat: Re: serek topiony vs. masło
Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> utwardzony, który jest szkodliwy dla organizmu. Czy zjadanie masła jest
> równie szkodliwe jak zjadanie serka topionego?
Nie. Zjadanie masła nie jest tak szkodliwe jak serka topionego.

> 3) jak już jeść to jakie masło jest najlepsze dla odchudzających się osób
> i które zawiera jak najmniej szkodliwej chemii?
Masło zawiera mało szkodliwej hemi.
Wybieraj to, co nazywa się masłem
(obowiązują normy na nazewnictwo w temacie masła).
Więc nie masmix, nie dobry maślany itp, nie masełko zmiękczone olejem.
Ja lubię masło z zawartością 80% tłuszczu, zwane też serwatkowym,
ale ma tę wadę, że ma bardzo krutki termin pszydatnośi do spożycia,
szybko się psuje.

Masło zawiera substancje unieszkodliwiające zły holesterol,
czasem w ilości większej niż margaryna.

3. Data: 2011-05-31 18:58:05

Od: "Netman" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stokrotka" <o...@a...pl> napisał w wiadomości

> Masło.

Czyli nie jest to wskazane w diecie tak?

> [...]
> Ja lubię masło z zawartością 80% tłuszczu, zwane też serwatkowym,
> ale ma tę wadę, że ma bardzo krutki termin pszydatnośi do spożycia,

A jakie byś poleciła - takie które ma małą zawartość tłuszczu?
Czy możesz podać firmę?
Czy jest wogóle jakieś masło dla odchudzających się, które ma tak
dobrane składniki, które nie psuły by całego procesu odchudzania się?

4. Data: 2011-05-31 19:37:52

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czyli nie jest to wskazane w diecie tak?
Uważam, że jest wskazane w diecie,
ze względu na łatwą dostępność,
i jednocześnie dużą zawartość witamin
(trudniej pszyswajalnyh z innego pożywienia) ,
oczywiście masło ___w rozsądnej ilości___.

> A jakie byś poleciła - takie które ma małą zawartość tłuszczu?
Serwatkowe, albo takie oznaczne napisem "ma 3/4 tłuszczu", albo "ma 80%
tłuszczu".
Zwykłe, najczęstsze masło ma troszkę większą zawartość tłuszczu.

> Czy możesz podać firmę?
Nie.

> Czy jest wogóle jakieś masło dla odchudzających się, które ma tak
> dobrane składniki, które nie psuły by całego procesu odchudzania się?
Nie wiem.

5. Data: 2011-06-02 10:06:21

Od: "jagr" <j...@W...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Netman" napisał w wiadomości grup
[...]

----------
A dlaczego ma mieć małą zawartość tłuszczu?
Jeśli się odchudzasz, to nie wolno unikać tłuszczu, ale wszystkiego, co
doprowadza do powstania glukozy we krwi. W tym jest cały problem. Duży
nadmiar glukozy (tak hasłowo, bo to wymagałoby rozwinięcia).

6. Data: 2011-06-06 19:04:36

Od: "Netman" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jagr" <j...@W...fm> napisał w wiadomości
> [...]
> doprowadza do powstania glukozy we krwi. W tym jest cały problem. Duży
> nadmiar glukozy (tak hasłowo, bo to wymagałoby rozwinięcia).

A co ma większy wskaźnik glikemiczny - serek topiony czy masło?

7. Data: 2011-06-07 06:17:48

Od: "jagr" <j...@W...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Netman" napisał w wiadomości grup
> [...]
> nadmiar glukozy (tak hasłowo, bo to wymagałoby rozwinięcia).

| A co ma większy wskaźnik glikemiczny - serek topiony czy masło?

Wskaźniki glikemiczne dotyczą produktów zawierających węglowodany,
które w procesach przemian przekształcają się również w glukozę.
Chodzi o jej ilość i szybkość narastania stężenia we krwi.
Wg mnie ani w serku ani w maśle węglowodanów
nie powinno być (jakieś szczątkowe ilości).
Dlatego po zjedzeniu kostki masła nie przytyjesz ani grama.
A po suchej bułce już może tak (zależy to od wielu czynników).

8. Data: 2011-06-07 20:34:15

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dlatego po zjedzeniu kostki masła nie przytyjesz ani grama.
> A po suchej bułce już może tak (zależy to od wielu czynników).

Zdaje się , że napisałeś wielką bzdurę.

9. Data: 2011-06-13 09:34:37

Od: "jagr" <j...@W...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stokrotka" napisał w wiadomości grup
> Dlatego po zjedzeniu kostki masła nie przytyjesz ani grama.
> A po suchej bułce już może tak (zależy to od wielu czynników).
Zdaje się , że napisałeś wielką bzdurę.

No, właśnie nie. Tu tkwi cała tajemnica. Nie wiem, dlaczego ludzi wprowadza
się w błąd. Odchudzają się, a stale tyją. Po pewnym czasie przestają z tym
walczyć.
Cała tajemnica tycia to szybkość narastania (i oczywiście ilość) glukozy we
krwi i odpowiedź organizmu. Reszta to ściema. :-)
Miłego dnia życzę.

10. Data: 2011-06-16 21:20:21

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Cała tajemnica tycia to szybkość narastania (i oczywiście ilość) glukozy
> we krwi i odpowiedź organizmu. Reszta to ściema. :-)

Niedawno straciłąm na wadze, co mi nie było na rękę.
Postanowiłam dbać o kaloryczność jedzenia, między innymi pszez np. grube
smarownie masłem.
I pszytyłam.

"Samouzdrawianie" bóli, chorób, bezplodnosci, nadwagi, nalogów, itp., poprzez "odwaracanie swych wierzen" zgodne z nakazami "totaliztycznej nauki"
Dlaczego filtry do wody nie mają skłądu na opakowaniu?
Czy woda filtrowana jest zanieczyszczona?
Jaka sól?
ciśnienie na rece vs. cisnienie z pulsometru na piersi