bułeczki cynamonowe

1. Data: 2005-01-02 11:45:50

Temat: bułeczki cynamonowe
Od: "A." <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chciałabym Was zapytać jak zmienic przepis :)
Otóż często robię cynamonowe bułeczki : ciasto drożdzowe trzeba rozwałkować
posmarować masłem i skruszyć cukrem brązowym, cynamonem, orzechami i
rodzynkami następnie zwinąc i pokroić tą roladką na 3 cm części i tkaie
różyczki upiec.
i teraz chciałabym upiec taie same bułeczki ale np czekoladowe i zastanwaim
sięczy mogę to rozwałkowane ciasto posmarować np nutellą.lub powrzucac
kawałki czekolady - czy to się nie przypali podczas pieczenia?
Jakie macie propozycje?
dziękuję z góry za wszelkie sugestie i życzę Wesołych Świąt .
Pozdrawiam
A.

1. Data: 2005-01-02 13:59:46

Temat: Re: bułeczki cynamonowe
Od: "Ania B-J" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A. wrote:
> życzę Wesołych Świąt .
> Pozdrawiam
> A.

już po :) :)

Ania

1. Data: 2005-01-02 15:42:05

Od: "A." <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania B-J" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

> już po :) :)
>
> Ania

aj tak to jest kopiować, nawet nie zauwazyłam :)

1. Data: 2005-01-03 07:25:05

Od: "A.L." <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

A. wrote:
> Użytkownik "Ania B-J" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

> aj tak to jest kopiować, nawet nie zauwazyłam :)

Ale przed Swietami tez bylo - 23 grudnia wyslalas ten sam post :).
Ania

1. Data: 2005-01-03 10:12:57

Od: "Netka" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wtam,
J kilka razy robiłam te bułeczki z rodzynkami i midem lub płatkami
migdałowymi.Z czekoladą nie polecam - wysycha trakcie pieczenia.
Netka

coś z wołowiny
[kwas z buraków kiszonych] jak przechowywać?
LOL..... I Just Found A Gwenyth Paltrow Sex Video Online. Take A Look....... 5U95
prażony słonecznik
ekspres do kawy na kilka filiżanek