byłem kiedyś na takim szkoleniu

81. Data: 2010-03-25 22:42:35

Temat: Re: byłem kiedyś na takim szkoleniu
Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 25-marzec-10, malkontent wlazł między psychopatów i wykrakał:

> Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości
> ..
>
> szczególnie w handlu prochami,sutenerstwie,handlu dziećmi, ...
> mocniej niechcę
>
> "choć bym chodził ciemną ...
> bo jestem najlepszym rzemieślnikiem "
>
> jakoś mi sie zą stopką połaczyłeś
> i ciągle to wraca
>
> bez urazy ale pod rozwagę
> pozdrawiam

ale co pod rozwagę?
nie mówię przecież o przestępstwach - ale o pracy.
dobry szewc nie musi wkładać duszy w buty (bo jakby z duszą w butach
wyglądał?). wystarczy, że je naprawi i zrobi to dobrze dla kasy, którą
otrzyma.

wszystko w temacie. chyba.

--

tu była sygnaturka tymczasowa, ale jest obecnie niedostępna. przepraszamy.

82. Data: 2010-03-26 08:20:29

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:

> Na podstawie Twojego głosu- w różnych dyskusjach. Tam, gdzie nie dawałaś się
> ponieść emocjom- Twoje spostrzeżenia IMO były takie...akuratne

Alenobo ja jestem bardzo akuratna. Czy ja naprawdę się muszę ze
wszystkim ujawniać?

Ewa

83. Data: 2010-03-26 08:44:05

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dobry szewc nie musi wkładać duszy w buty (bo jakby z duszą w butach
> wyglądał?). wystarczy, że je naprawi i zrobi to dobrze dla kasy, którą

Nie, nie- właśnie o to chodzi, że jak jego intencją będzie przede wszystkim
kasa, a nie naprawienie buta- to but się zaraz rozleci (nawet w innym
miejscu)- żeby klient do niego wrócił. Tak_to_działa

--

serdecznie pozdrawiam

Chiron

84. Data: 2010-03-26 08:57:11

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:

> Nie, nie- właśnie o to chodzi, że jak jego intencją będzie przede wszystkim
> kasa, a nie naprawienie buta- to but się zaraz rozleci (nawet w innym
> miejscu)- żeby klient do niego wrócił. Tak_to_działa

Też tak to widzę. Na to chyba jest stare proste słowo - rzetelność.

Ewa

85. Data: 2010-03-26 09:16:31

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 26-marzec-10, Chiron wlazł między psychopatów i wykrakał:

to tak działa tylko w twoim umyśle :)

--

z cyklu: Pytania Marianny.
- tata, a ile razy na świecie ja byłam zabawna?

86. Data: 2010-03-26 09:19:31

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 26-marzec-10, medea wlazł między psychopatów i wykrakał:

> Też tak to widzę. Na to chyba jest stare proste słowo - rzetelność.

nie bardzo się mogę z tym zgodzić.
można robić coś rzetelnie i brać za to sporą kasę - włąśnie dlatego, że
robi się to rzetelnie. ale pracować dla kasy.
chcę zarobić ->robię coś->żeby zarobić więcej robię dobry towar->klient
zadowolony-> ja mam kasę.

coś wam tu nie pasuje?

--

[---]
Ocenzurowano. Ustawa z 31 lipca 1981 roku o kontroli sygnaturek, publikacji

87. Data: 2010-03-26 09:25:19

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> [...]
> robi się to rzetelnie. ale pracować dla kasy.
> chcę zarobić ->robię coś->żeby zarobić więcej robię dobry towar->klient

I to jest rzetelność.

> coś wam tu nie pasuje?

Może być też tak: chcę zarobić -> robię dobre wrażenie i stwarzam
iluzję, że towar jest dobry -> klient to (iluzję) kupuje -> ja mam kasę.

Może tak być?

Ewa

88. Data: 2010-03-26 09:25:39

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

> I to jest rzetelność.

no więc.
a chiron twierdzi, że kiedy szewc dużo zarobi to wtedy klientom buty się
natychmiast rozpadną :)

> Może być też tak: chcę zarobić -> robię dobre wrażenie i stwarzam
> iluzję, że towar jest dobry -> klient to (iluzję) kupuje -> ja mam kasę.

oczywiście.

89. Data: 2010-03-26 10:06:54

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia 26-marzec-10, Chiron wlazł między psychopatów i wykrakał:

> to tak działa tylko w twoim umyśle :)

To_jest_takie_samo_prawo_jak_powszechnego_ciążenia. Owszem- możesz
powiedzieć: to bzdura- tylko wyskocz z 10 piętra:-)

--

serdecznie pozdrawiam

Chiron

90. Data: 2010-03-26 10:08:29

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> robi się to rzetelnie. ale pracować dla kasy.
> chcę zarobić ->robię coś->żeby zarobić więcej robię dobry towar->klient

Czyli: kierują nauczycielem 2 siły (w przybliżeniu):
1. chęć nauczenia, przekazania wiedzy
2. chęć zdobycia kasy

Te siły są najczęściej sprzeczne ze sobą. Ich wypadkowa- to efekt działania.

--

serdecznie pozdrawiam

Chiron

PRZEPROSINY
Chudnę. Wczoraj moja szwagierka proponowała mi wczoraj, zebym przychodził do nich na obiady. Dziwnie to zabrzmiało, bo kontaktó
Re: Czy Sokrates był sofistą
Już wkótce...
Typy kobiece.