bylica alpejska

1. Data: 2004-05-19 05:03:00

Temat: bylica alpejska
Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Potrzebuje sadzonke tej rosliny ,na wymiane prosze wybrac cos
z mojej oferty.Jestem rowniez zainteresowany wymiana innych roslin
i chetnie przejrze oferty wymiany i sprzedazy Klubowiczow.
Mirzan

2. Data: 2004-05-22 06:09:28

Temat: Re: bylica alpejska
Od: Krzysztof Marusiński <k...@m...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj mirzan!
W Twoim liście przeczytałem:

m> z mojej oferty.Jestem rowniez zainteresowany wymiana innych roslin
m> i chetnie przejrze oferty wymiany i sprzedazy Klubowiczow.

Nie wiem gdzie jest ta Twoja oferta. Czy masz jakieś ciekawe cytrusy?
Krzysztof Marusiński

3. Data: 2004-05-22 10:51:30

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> m> i chetnie przejrze oferty wymiany i sprzedazy Klubowiczow.
>
> Nie wiem gdzie jest ta Twoja oferta. Czy masz jakieś ciekawe cytrusy?

Cytrusow nie mam,unikam tych cieplolubnych.Oferte moge Ci poslac
jesli tego sobie zyczysz.Sam nie wysylam ,bo chyba nie wypada.Mirzan

nie mam kretów juz drugi sezon!
tulipanowiec(?), problem
Do Calviego - bambus
pytanie o nawóz płynny BIOPON