nie mam kretów juz drugi sezon!

1. Data: 2004-05-18 23:43:17

Temat: nie mam kretów juz drugi sezon!
Od: "Moon" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

... i trochę się w sumie niepokoję.
zawsze były!

u sąsiadów też nie widzę. czyżby jakaś zaraza?

a może pałeczki nawozowe, to jednak "coś więcej"?

:)

moon-mole-free

2. Data: 2004-05-19 07:55:28

Temat: Odp: nie mam kretów juz drugi sezon!
Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Moon" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
> ... i trochę się w sumie niepokoję.
> zawsze były!
>
> u sąsiadów też nie widzę. czyżby jakaś zaraza?
>
> a może pałeczki nawozowe, to jednak "coś więcej"?

No tak, teraz wiem skąd przyszły na moją działkę.
Ale nie pamiętam, abym składała takie zapotrzebowanie :-)

pozdrawiam Krycha

3. Data: 2004-05-20 06:16:20

Temat: Re: nie mam kretów juz drugi sezon!
Od: Krzysztof Marusiński <k...@m...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj Moon!
W Twoim liście przeczytałem:

M> ... i trochę się w sumie niepokoję.
M> zawsze były!
M> u sąsiadów też nie widzę. czyżby jakaś zaraza?
M> a może pałeczki nawozowe, to jednak "coś więcej"?

Bywa, że krety są tępione i wytępione na jakimś terenie.
Jeżeli wciąż nachodzą nowe z terenów sąsiednich to wydaje się nam, że
tępienie owe nie jest skuteczne.
Gdy zwierzątka te wytępimy, a ogrody są tak usytuowane, że nowe nie
mogą przyjść na nasz teren to przyjmujemy, że ostatnio stosowane
metody są niezwykle skuteczne.
Krzysztof Marusiński

tulipanowiec(?), problem
Do Calviego - bambus