"bylo sobie zycie"

151. Data: 2005-10-24 13:10:18

Temat: Re: "bylo sobie zycie" - koniec sprawy
Od: Jarek Spirydowicz <j...@w...kurier.szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <0...@n...onet.pl>,
"Kania" <k...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
> jak
> z "Sonda" TVP olala sprawe. Z wlasnych zrodel wiem, ze sie im to nie oplaca.
>
> OK, wierze, ze tak moze byc.
>
> Ale skoro nie ma tego na polskim rynku, to udostepniajac swoja kopie nikomu
> nie
> odbieram zarobku... prawda? To o co biega? W czym problem?
>
> Wiem, wiem... w prawie, bo litera prawa okresla... itd.
>
> Wiec, jak juz wyzej pisalam, nie planuje wizyty prokuratora w moim
> mieszkaniu.
> Nie podziele sie seria z innymi osobami. Choc dla mnie to idiotyzm.

Zamiast biadolić, poczytaj sobie ustawę o prawie autorskim i prawach
pokrewnych. Art. 23 zwłaszcza.

--
Jarek
Kamil 27.11.98, Police

152. Data: 2005-10-24 13:41:17

Temat: Re: [OT] "bylo sobie zycie"
Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "puchaty" <p...@g...pl> napisał w
wiadomości news:136npjihstrxf.dlg@juzwolalbympolizacslonine.gov

> No właśnie. Taki niestety elektorat miał Donald. W głowach się im
> poprzewracało od tego dobrobytu. Drugie wino, ech....

Dzieki Donaldowi bym miala szanse na kupno trzeciego, a tak du(pip).....

Gosia

153. Data: 2005-10-24 13:45:15

Temat: Re: "bylo sobie zycie"
Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka Krysiak" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

> Ale Gosiu, to nie o to chodzi. Wiadomo, że nie obudziła się tego dnia
> postanowieniem "Dzisiaj zobaczymy, czy mi się uda połamać trochę
> prawa",
> tylko chciała dobrze. Problem w tym, że otarła się bardzo blisko o
> jego
> złamanie. I można się z tym prawem nie zgadzać, uważać je za głupie,
> ale
> - jak już to zostało powiedziane - lepiej mieć świadomość jego
> istnienia.

Zgadzam sie z toba w 100%.Szkoda mi tylko Kani, bo starciła niusowa
czujnosc i dostała po tyłku.

Gosia, co nagle tesknote za Jolanta odczuła

154. Data: 2005-10-24 13:48:07

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

"Gosia Plitnik" <p...@o...pl> napisał

> Gosia, co nagle tesknote za Jolanta odczuła

Za którą i dlaczego? :-O

PozdrawiaM

155. Data: 2005-10-24 13:48:15

Od: puchaty <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 24 Oct 2005 15:41:17 +0200, Gosia Plitnik napisał(a):

> Dzieki Donaldowi bym miala szanse na kupno trzeciego, a tak du(pip).....

Wolność ma swoje granice. Nietrzeźwym akoholu nie sprzedaje się!

puchaty

156. Data: 2005-10-24 14:04:36

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Nixe" <n...@f...peel> wrote in message news:dji1fe$1g70$1@news.mm.pl...

> Tego nie musisz.
> Wystarczyłoby mi, gdybyś wytłumaczyła, dlaczego wg_CIEBIE_pojęcia
> "stosunki towarzystkie" nie da się podciągnąć pod znajomych z grup
> dyskusyjnych. Abstrahując już zupełnie od przypadku Kani.

te stosunki towarzskie to juz wymyslilas teraz prawda? bo z kontekstu na
jaki pisalas
(specjalnie zostawilam cala nasza konwersacje) srednio to wynikalo :))))
mysle, ze srednio inteligentny czlowiek po przeczytaniu ogloszenia Kani
domysli sie, ze raczej ogloszenie to dotyzcy ogolu
- tak jak kazde ogloszenie. i nie, nie bede Ci tlumaczyc, ze te osoby to
raczej nie sa
osobisci znajomi Kani.(ja nie jestem, a ogloszenie to przeczytalam).

iwon(k)a

157. Data: 2005-10-24 15:48:29

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:djiplm$gpg$1@news.onet.pl>
Iwon(k)a <i...@p...onet.pl> pisze:

> te stosunki towarzskie to juz wymyslilas teraz prawda?

Nie rozumiem - jak to wymyśliłam? Przecież to jest w treści prawa
autorskiego.
"2. Zakres własnego użytku osobistego obejmuje krąg osób pozostających w
związku osobistym, w szczególności pokrewieństwa, powinowactwa lub stosunku
towarzyskiego"

> :)))) mysle, ze srednio inteligentny czlowiek po przeczytaniu
> ogloszenia Kani domysli sie, ze raczej ogloszenie to dotyzcy ogolu

Owszem, ogłoszenie dotyczy ogółu, ale ja nie do tego się odnosiłam, lecz do
Twojej konkretnej wypowiedzi:
"a pozniej, iz maja to byc bliskie osoby itd ludzie z grupy dyskusyjnej nimi
nie sa"
Którym to zdaniem szast-prast wykluczyłaś znajomości z grupy dyskusyjnej z
zakresu, jaki określa prawo autorskie.
Więc pytam po prostu na jakiej podstawie?

--
PozdrawiaM

158. Data: 2005-10-24 16:11:10

Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nixe" <n...@f...peel> napisał w wiadomości

> Za którą i dlaczego? :-O

Bo, jak pomysle o Kaczej Pierwszej Damie, to az mnie wzdryga.

Gosia, estetka

159. Data: 2005-10-24 16:37:16

Od: "Harun al Rashid" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "@nn" ...
> Mnie zastanawia co innego, tez widzę/słyszę wszędzie to biadolenie i
> ciekawi mnie jakim cudem, w takim razie, Kaczki wygrały te wybory...?

Grunt, że wygrały :P

Nie rozpaczałabym, gdyby Tusk wygrał, ale wolę LK. Twardszy.
To zresztą pierwsze wybory prezydenckie od 16 lat, gdy w drugiej turze
głosowałam za, nie przeciw, i w dodatku przegrana nie zasmuciłaby mnie
strasznie. Tusk w porównaniu do poprzedników i konkurentów... eeeee, nawet
nie ma co porównywać :)

--
EwaSzy
Shhhh, to jest usenet, tu się kopie po dupach, a nie humor poprawia.

160. Data: 2005-10-24 16:41:43

Od: "Harun al Rashid" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kania" ...

> Powrot do panstwa opiekunczego. Cos czego koszmarnie sie boje, wiec
> wybywam,
> przynajmniej na pewien, czas poza granice naszego ukochanego kraju...
> Wroce jak
> kaczki odleca.

Rozpaczasz zdecydowanie za późno :)))
W tych sprawach prezydent ma niewiele do gadania - weto i TK. A przy obecnym
rozkładzie głosów w sejmie ewentualne weto Tuska w socjalu byłoby do
przełamania głosami lewicy i Sam. Należało się po wyborach parlamentarnych
tak zarzekać :P

--
EwaSzy
Shhhh, to jest usenet, tu się kopie po dupach, a nie humor poprawia.
(c) Jakub "Cubituss" Kowalski

Szukam tytułu książki - może ktoś zna..?
Poszukiwana/Poszukiwany (Praca)
Kosmetyki dla nastolatka
W sprawie 15 latka-wielkie podziękowania
6-latek problemy z nauką w przedszkolu