cala ja

1. Data: 2002-12-19 12:03:59

Temat: cala ja
Od: "attena26" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

to ja w jednym poście.
niebieskooka, długie włosy (cos koło pasa mi się te włosy kończą) w dodatku
naturalnie kręcone, mieszkam w Warszawie, jestem strzelcem

aaa nie jest to ogłoszenie matrymonialne. mam już rodzinkę, ale mnie te
tematy o tym jakie oczy, jaki znak i tak dalej zainteresowały ze
postanowiłam wszystko w jednym

buziaki

1. Data: 2002-12-19 12:27:37

Temat: Re:nie moge dac ogłoszenia dlaczego
Od: "Weronika i Tomek" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

niestety nie wiem dlaczego ale nie mogę dac ogłoszenia na grupie a z
odpowiedzia nie ma problemu
może wiecie dlaczego.
no i najważniejsze
szukam dobrego fryzjera z okolic Bielska Białej , ew Katowic
pozdrawiam i dziękuje za pomoc

Weronika

OT spod jakiego znaku jestescie?
Yves Rocher w Lodzi