cebulaste wiosenne pachnidła

1. Data: 2008-12-05 21:06:12

Temat: cebulaste wiosenne pachnidła
Od: Bbjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak wspominałam, mam rolnicze doświadczenie mieszczucha, czyli zerowe, a
tu nagle wielki ogród i kolejne pewnie banalne pytanie.
Posadziłam we wrześniu i październiku mnóstwo cebulek kwiatowych, a
teraz stwierdzam, że już wychodzą z ziemi liście narcyzów, krokusów,
żonkili, niektóre hiacynty też już startują. Czy tak ma być? Co będzie z
nimi wiosną?
--
B.

2. Data: 2008-12-05 21:19:05

Temat: Re: cebulaste wiosenne pachnidła
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Bbjk pisze:
> [...]
> teraz stwierdzam, że już wychodzą z ziemi liście narcyzów, krokusów,
> żonkili, niektóre hiacynty też już startują. Czy tak ma być? Co będzie z

Ja tez mieszczuch od niedawna z ogrodem, więc mogę się mylić, ale wydaje
mi się, że za szybko wsadziłaś. Obawiam się, że mogą przemarznąć. :(
Ja swoje wsadzałam dopiero w listopadzie, i to w połowie.

Ewa

3. Data: 2008-12-05 21:36:49

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Ja tez mieszczuch od niedawna z ogrodem, więc mogę się mylić, ale wydaje
> mi się, że za szybko wsadziłaś. Obawiam się, że mogą przemarznąć. :(
> Ja swoje wsadzałam dopiero w listopadzie, i to w połowie.

Nic im nie będzie.
http://tnij.org/cbm0
pozdr. Jerzy

4. Data: 2008-12-06 15:00:55

Od: "?" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> teraz stwierdzam, że już wychodzą z ziemi liście narcyzów, krokusów,
> żonkili, niektóre hiacynty też już startują. Czy tak ma być?

Zakwitną.

5. Data: 2008-12-06 15:03:02

Od: Bbjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

? pisze:

> Zakwitną.

To jest odpowiedź satysfakcjonująca.
Dzięki!
--
B.

6. Data: 2008-12-06 16:34:10

Od: "?" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak wspominałam, mam rolnicze doświadczenie mieszczucha, czyli zerowe, a
> tu nagle wielki ogród i kolejne pewnie banalne pytanie.

Wielki ogród? Poślij zdjęcia na mój główny adres.

7. Data: 2008-12-06 16:36:12

Od: Bbjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

?
--