cena mieszkania w 86 roku

1. Data: 2006-04-22 12:32:08

Temat: cena mieszkania w 86 roku
Od: M <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Wiem, że troche NTG, ale może ktoś z Was się orientuje.
Ile mogło kosztować mieszkanie w 86 roku? W tamtych czasach
przeciętne wynagrodzenie wynosiło ok 24.000zł, jak długo trzeba było
pracować, żeby kupić mieszkanie?
Wiem, że pytanie jest mało precyzyjne, bo to zależy jakie mieszkanie i
gdzie, ale jeśli ktoś potrafi podać jakiś przykład, przedział
cenowy- będę bardzo wdzięczny.

2. Data: 2006-04-22 17:10:22

Temat: Re: cena mieszkania w 86 roku
Od: barney <barney@[WON]adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie wiem czy to byl '86 ale moja mama wykupywala mieszkanie od
spoldzielni gdzies tak w tym okresie. 55 m na targowku w warszawie.
Kosztowalo to o ile pamietam kolo 1 mln zl.
W zyciu nie widzialem tyle kasy na raz, caly stol banknotow w
banderolkach :)

barney

4 8 15 16 23 42 EXECUTE

BALKON PĘKA - podejście drugie
Połączenie paneli podłogowych z terakotą.
Kupno domu - koszty, kredyt
lekarstwo na pająki
jaki odkurzacz...?