cena zabudowy kuchni

11. Data: 2011-01-11 21:07:45

Temat: Re: cena zabudowy kuchni
Od: "Adam 'Rolek' Rolbiecki" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przesmiewca" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

> z czego wynika ta cena? mahonia czy drogich okuc?

No wiesz, chciał maCHoń, to go wycenili.

r.

12. Data: 2011-01-12 16:33:47

Od: robercik-us <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Borys Pogoreło napisał:

> Znajomy zapłacił ~50k (i to chyba bez sprzętu). To był jeden z tańszych
> projektów z katalogu, kuchnia otwarta, wszystko ukryte w szafach i wyspie.

Ja pier... :-)
U mnie wycenił gość na 5,5 tys i coś drogo mi się wydaje :-) - zabudowa
4,6 m bez sprzętu.

pozdr
robercik-us

13. Data: 2011-01-12 21:07:49

Od: wolim <n...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-10 20:05, - pisze:
> dostałem różne wyceny od stolarzy, ale jestem ciekaw ile w Waszych
> miastach kosztowała zabudowa średniej kuchni?

Wrocław.
Ok. 7mb zabudowy.
Kuchnia razem ze sprzętem AGD ok. 23 000, z czego sprzęt ok. 9 000

Pzdry,
MW

14. Data: 2011-01-12 21:10:41

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 12 Jan 2011 22:07:49 +0100, wolim napisał(a):

> Wrocław.
> Ok. 7mb zabudowy.
> Kuchnia razem ze sprzętem AGD ok. 23 000, z czego sprzęt ok. 9 000
>
> Pzdry,
> MW

14000 za 7 m wytłaczanek drzwiowych i szafek z płyty?
:-]

15. Data: 2011-01-13 22:27:44

Od: " 666" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Daj mi jakiś namiar na priv.
THX

-----

> U mnie wycenił gość na 5,5 tys i coś drogo mi się wydaje :-) - zabudowa 4,6
m bez sprzętu.

Transformator z hamerykanskiego na polskie.
O tym jakimi baranami są niektórzy kredytobiorcy w Polsce kupujący mieszkanie za 200 000 zł
akumulatorowy odkurzacz bezprzewodowy - jaki
Cheap Timberland boots wholesale www.shoestrade.biz
Cheap Nilk air max 90 91 95 97 2009 TN LTD shoes wholesale www.shoestrade.biz