chat :)

1. Data: 2001-07-31 16:46:02

Temat: Re: chat :)
Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

Herbatka wrote:

> ----- Original Message -----
> From: Slavek Siegmund <s...@s...com>
> To: <p...@n...pl>
> Sent: Tuesday, July 31, 2001 5:25 PM
> Subject: Re: chat :)
>
> > Cos z tym chat'em jest "w lewo".
> >
> > Slav
>
> Jakies szczegoly ??? Co konkretnie ?
> Herbatka

Jak otworze strone i klikne na link >chat< to nic sie nie dzieje, tylko
slepa strona jest na ekranie. Czy ja musze cos specjalnego zamontowac w
moim systemie? Czy ktos wie? Ja jestem na Macu...
Magdalena Bassett

1. Data: 2001-07-31 17:05:37

Od: b...@d...com.pl (Herbatka) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> slepa strona jest na ekranie. Czy ja musze cos specjalnego zamontowac w
> moim systemie? Czy ktos wie? Ja jestem na Macu...

Madry czlowiek kazal zapytac, czy masz wlaczona obsluge Javy w przegladarce.
Hmm - nic nie rozumiem u mnie wszystko dziala bez zarzutu, tylko czasem
minute poczekac zanim sie strona logowania wlaczy :-(
Herbatka

1. Data: 2001-07-31 18:28:46

Od: Waldemar Krzok <5...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

Slavek Siegmund wrote:

> Ja jestem pod MsExplorer mysle ze Java mam wlaczona a tez nic nie widze poza
> rameczka.

pod exploderem jest ramka i nic, pod netszkapą szlag trafia, bo java
caused protection error. Cuś się wali.

Waldek

1. Data: 2001-07-31 18:35:35

Od: "Slavek Siegmund" <s...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Ja jestem pod MsExplorer mysle ze Java mam wlaczona a tez nic nie widze poza
rameczka.

pozdrawiam,

Slav

1. Data: 2001-07-31 18:47:33

Od: m...@b...pl (Iwona Konieczny) szukaj wiadomości tego autora

In article <3...@w...net>, Magdalena Bassett wrote:
> [...]
> slepa strona jest na ekranie. Czy ja musze cos specjalnego zamontowac w
> moim systemie? Czy ktos wie? Ja jestem na Macu...

Prawdopodobnie nie masz włączonej Javy. Abo trzeba włączyć w
ustawieniach przeglądarki, albo zainstalować odpowiedni plug-in.
Przynajmniej tak jest w Linux, nie wiem jak na Mac. :-))

Pozdrowienia
Iwona

1. Data: 2001-07-31 18:50:16

Od: b...@d...com.pl (Herbatka) szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2001-07-31 21:57:03

Od: "DanaB" <d...@n...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magda Rzepka" <m...@i...zabrze.pl> napisał w wiadomości
> O jejku! jaka frajda :)) na tym czacie!
> Obiecalam ucalowac Herbatke za pomysl co ninieszym czynie Buzi-buzi :)
> Magda

Alez mam pecha! Uporalam sie z konserwowaniem ogoreczkow i odgonilam moje
wielkie slubne szczescie od klawiatury, a tu na czacie pusto :(( wszyscy juz
poszli :(( ide plakac :((
DanaB
www.kuchnia.com.pl

1. Data: 2001-07-31 22:53:17

Od: "Kaliope" <k...@p...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "DanaB" <d...@n...com.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> wielkie slubne szczescie od klawiatury, a tu na czacie pusto :(( wszyscy

Hejka!!!

Ja tez sie uporalam z gora ogorkow;-))) Na czacie rozmawialismy wczesniej,
ja troszke z doskoku, bo ogorki czuly sie samotne;-) Nie placz, jeszcz nie
raz pogadamy;-))) Slodkich snow;-)

Pozdrawiam,

Kaliope
--
Barbara Łączna
k...@p...krakow.pl

1. Data: 2001-08-01 00:07:41

Od: "Dorota Basista" <d...@q...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ja troszke z doskoku, bo ogorki czuly sie samotne;-) Nie placz, jeszcz nie

A ja ilekroc wejde na czat to juz wszyscy spia :-(
Dorota

1. Data: 2001-08-01 18:30:39

Od: "Mikie" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> O kurcze - ale jestem obcalowana - ciesze sie, ze sie podobalo, czekam na
> jakies krytyczne uwagi tez ;-) Oby nam tego zapalu do czatowania starcylo
na
> dluzej. Ja dzis robie sesje wieczorna - mam nadzieje, ze ktos sie pojawi
:-)
> Herbatka

A ja siedze na modemie: connect-get new massages-disconnect :-((
W dodatku u nas na przedmiesciach sa stare linie tel. i pelzam na 28800kbps
:-(((

Mikie-zolwi internauta

Spody do malych babeczek
letni deser