chat :)

1. Data: 2001-08-01 18:32:30

Temat: Re: chat :)
Od: "Mikie" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Przynajmniej tak jest w Linux,

No no, Pingwiny sa wsrod nas! :-)

Pozdrowienia
Mikie

1. Data: 2001-08-01 19:34:40

Od: b...@d...com.pl (Herbatka) szukaj wiadomości tego autora

----- Original Message -----
From: Mikie <m...@p...fm>
To: <p...@n...pl>
Sent: Wednesday, August 01, 2001 8:30 PM
Subject: Re: chat :)

> na
> :-)
>
> A ja siedze na modemie: connect-get new massages-disconnect :-((
> W dodatku u nas na przedmiesciach sa stare linie tel. i pelzam na
28800kbps
> :-(((
>
> Mikie-zolwi internauta
uu- szkoda - ja myslalam, ze pocztaujemy i wyjawisz mi jeszcze jakies
tajemnice z dziecinstwa ;-)
Herbatka

1. Data: 2001-08-02 06:51:30

Od: "Kianit / Dominika C." <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Mikie <m...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9k9knq$ah2$1...@n...tpi.pl...
> W dodatku u nas na przedmiesciach sa stare linie tel. i pelzam na
28800kbps
> :-(((
>
> Mikie-zolwi internauta

hihi, to się ciesz, ja mam 14400 na łączu, to mi najlepszy modem nie pomaga
:))) . A kiedy należy wyjść z netu? Jak jajecznica na modemie się zetnie
:))).
pozdr. Kianit

1. Data: 2001-08-02 08:40:39

Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

> 28800kbps
to by bylo 28.8Mbit/s, ale chyba masz na myśli 28.8kbps

> uu- szkoda - ja myslalam, ze pocztaujemy i wyjawisz mi jeszcze jakies
> tajemnice z dziecinstwa ;-)

a prędkość i tak nie pomaga. Ja mam w domu 768kbps a i tak chat wywala
mnie na łeb a idzie jak ślimak na pogrzeb.

Waldek

1. Data: 2001-08-02 17:06:27

Od: Waldemar Krzok <5...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

> No no, Pingwiny sa wsrod nas! :-)

ja tez, choc ze mnie pol-pingwin wygladajacy przez Okno (TM)

Waldek

1. Data: 2001-08-03 09:00:24

Od: m...@b...pl (Iwona Konieczny) szukaj wiadomości tego autora

In article <3...@t...de>, Waldemar Krzok wrote:
> ja tez, choc ze mnie pol-pingwin wygladajacy przez Okno (TM)

Miło jest spotkać w kuchni przedstawicieli podobnego gatunku :-))

Pozdrowienia
Iwona (Pingwinka :-))))

1. Data: 2001-08-03 21:28:46

Od: Aneta Baran <a...@c...anetek.net> szukaj wiadomości tego autora

Mikie <m...@p...fm> wrote:
> No no, Pingwiny sa wsrod nas! :-)
Bo to jeden... ;-)

Pingwinek #83153
.' .. `. Aneta Baran *---* Work: ++41 22 76 76478 A...@c...ch
:`.__.': http://chall.ifj.edu.pl/~aneta *---* Home: a...@a...net
`....' * Anything is good and useful if it is made of chocolate. *

Spody do malych babeczek
letni deser
Do Amerykancow
NA CHATA!