chcialbym cos powiedziec

1. Data: 2003-04-09 07:05:26

Temat: chcialbym cos powiedziec
Od: "Smerf" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam chwilke czasu to napisze.
Czytam te Wasze klotnie drodzy grupowicze, staram sie nawet niektorym z Was
kibicowac ;)

Ale mam jedno, czyli kilka zastrzerzeń i uwag.

Dlaczego ktos ostentacyjnie mowi 'Opuszczam grupe - zalujcie, niewdzieczni'
a pozniej wraca i wtrynia sie w kolejna zwadę?
Dlaczego tak bardzo zapatrzeni jestescie we wlasne oblicza odbijajace sie w
Waszych monitorach?
Dlaczego nie traktujecie psp jako rozrywki, skoro nie potraficie (?) i
nie_udzielacie_rad - powaznych, a w sytuacjach 'pieprzenia trzy po trzy'
angazujecie sie, wylewacie swoje zale i niejednokroc oskarzacie -
prowokujac?

Tlumaczycie to pozniej, ze to takie ludzkie, ze to wlasnie psychologia, a
wiecie - gowno prawda!

Zapatrzenie w siebie jestescie drodzy grupowicze, smutne to :(
Bo przeciez kazdy moze miec racje, swoją rację, czasem jednak lepiej
przyznac tą rację komuś innemu i z tego własnie w nieco pokrętny sposób
czerpać korzyści.

Oczywicie macie tez swoje zalety ;)

Smerf

Nie będę jadła, kocham cię
Nie będę piła, kocham cię
Gdy odejdziesz kocham cię
Hey

1. Data: 2003-04-09 08:08:10

Temat: Re: chcialbym cos powiedziec
Od: "d.v. \(r\)" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W słonecznym cieniu, na miękkim kamieniu,
użytkownik "Smerf" <f...@p...onet.pl> po
krótkim namyśle nic nie mówiąc powiedział w
wiadomości b70jlf$l51$...@n...onet.pl...
> [...]
> Bo przeciez kazdy moze miec racje, swoją rację,
czasem jednak lepiej
> przyznac tą rację komuś innemu i z tego własnie

---------
Zauważ, że na wartościowe posty tutaj się mało lub
wcale nie odpowiada, a na posty kłotliwe, ustawia
się cała kolejka do bitwy i udawadniania swojej
racji, włącznie z leczeniem swoich kompleksów,
poprzez znalezienie choćby jednego sojusznika,
sprzymierzeńcy.. Zauważ że pojawiają się rycerze
(pseudo-rycerze) i ich giermkowie. Zauważ, że
wiele tu się pusto krzyczy, a niewiele robi.
Zauważ, jak w tych kłotniach wyłania się ludzka
bezradność Zauważ też w końcu, że to tylko
tekst...................
Ps. Szkoda, że więcej napisałeś/aś o wadach, a
tylko jedno/ostatnie zdanie o zaletach - a jest
ich też.
Osobiście, nie traktuję grup w żaden sposób
poważnie, dlatego podchodzę do nich z lekkim
przymróżeniem oka, a co do autorytetów, śmiesznym
wydaje mi się robienie z kogokolwiek tu jakiegoś
autorytetu - nie znam ludzi, więc nie wiem kim
są - i nie zamierzam ulegać komukolwiek, zanim go
nie poznam. Więcej luzu.
Pozdrawiam.

1. Data: 2003-04-09 11:04:07

Temat: Odp: chcialbym cos powiedziec
Od: "Smerf" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik d.v. (r) <o...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b70k8t$p8k$...@i...gazeta.pl...
> Ps. Szkoda, że więcej napisałeś/aś o wadach, a
> tylko jedno/ostatnie zdanie o zaletach - a jest
> ich też.

Tak, napisałem o wadach, chcialbym, zeby kazda z osob czytajaca ten post
zastanowila sie co tak naprawde wniosla swoimi argumentami, co tak naprawde
zrobila dla grupy :) i czy odejscie tej osoby rzeczywiscie bedzie wielka
stratą.
Powiem Ci, kiedys bylo tutaj bardzo duzo fajnych ludzi, ktos na nich
krzyczal kto inny bluzgal, jedni zostali inni odeszli. Odeszli nie mowiac,
ze odchodzą. To byla ich decyzja jak bardzo rozna, od tego sztucznego
manifestowania swego odejscia i czekania na 'ciasteczka' i podniesienie
mniemania o samym sobie. Jakze to niepsychologiczne :-)

A zalety, IMO nie czas na nie, wiele pochwal zostalo rozdanych, bardzo
sztucznych nic nie dajacych, przeciez chyba kazdy potrafi odczuc kto kogo
lubi a kto nie. Kompleks nizszosci leczy sie chyba nieco inaczej, niz
prowokacją do składania oświadczeń.

Swoją drogą to ciekawe jakby zareagowała osoba oswiadczająca 'Odchodzę,
serce mi krwawi, to przez Was!!!', ktora na swoj manifest (jawną prowokację
do dostania ciasteczka), nie dostalaby zadnej odpowiedzi ;) ;)

Mielibysmy wreszcie jakis normalny watek 'Nikt mnie nie kocha, jestem sam i
jest mi zle' ;)

Smerf

Nie będę jadła, kocham cię
Nie będę piła, kocham cię
Gdy odejdziesz kocham cię
Hey

1. Data: 2003-04-09 19:20:09

Od: "tycztom" <t...@N...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Smerf wrote:
> Mam chwilke czasu to napisze.

szkoda, że miałeś tę chwilkę

> Czytam te Wasze klotnie drodzy grupowicze, staram sie nawet niektorym z
> Was kibicowac ;)

no właśnie - przez takich jak Ty dalej to się ciągnie
(a jak ustaje, to zaraz znajdzie się "amator" reanimacji)

> Ale mam jedno, czyli kilka zastrzerzeń i uwag.

każdy ma

> Dlaczego ktos ostentacyjnie mowi 'Opuszczam grupe - zalujcie,
> niewdzieczni' a pozniej wraca i wtrynia sie w kolejna zwadę?

nie czytasz wszystkich postów
(albo znajdź więcej chwilek, albo przestań "skrzypieć")

> Dlaczego tak bardzo zapatrzeni jestescie we wlasne oblicza odbijajace sie
> w Waszych monitorach?

to pytanie zadaj również samemu sobie

> [...]
> nie_udzielacie_rad - powaznych, a w sytuacjach 'pieprzenia trzy po trzy'
> angazujecie sie, wylewacie swoje zale i niejednokroc oskarzacie -

Dlaczego pouczacie?

> Tlumaczycie to pozniej, ze to takie ludzkie, ze to wlasnie psychologia, a
> wiecie - gowno prawda!

dobre

> [...]
> Bo przeciez kazdy moze miec racje, swoją rację, czasem jednak lepiej
> przyznac tą rację komuś innemu i z tego własnie w nieco pokrętny sposób

Wiesz co smerf...? Nawet do mnie już dociera, że niedobrze się robi od tych
sztucznych "reanimacji".

--
Pozdrawiam Serdecznie
Tomek Tyczyński

**
"Przy utrzymaniu obecnego tempa wymiany personelu
pewnego dnia ludzie będą okazami równie rzadkimi jak ptaki dodo."

1. Data: 2003-04-13 09:54:45

Od: "Viadro" <un_seen@_no-spam-man_interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam chwilke czasu to napisze.
> Czytam te Wasze klotnie drodzy grupowicze, staram sie nawet niektorym z
Was
> kibicowac ;)

dziękuję dziękuje partia jest tobie wdzięczna

> Dlaczego ktos ostentacyjnie mowi 'Opuszczam grupe - zalujcie,
niewdzieczni'
> a pozniej wraca i wtrynia sie w kolejna zwadę?

bo pewnie nie zabłysną/ęła na innej grupie i wraca na stare śmieci z pewnym
podminowaniem ;D

> Dlaczego tak bardzo zapatrzeni jestescie we wlasne oblicza odbijajace sie
> Waszych monitorach?

hy hy hy ja mam DAEWOO 518 15" i nie widze własnego odbicia ;D z resztom
nie wszczynam awantur :)

> [...]
> nie_udzielacie_rad - powaznych, a w sytuacjach 'pieprzenia trzy po trzy'
> angazujecie sie, wylewacie swoje zale i niejednokroc oskarzacie -

wezmę to do serducha z resztą nie wiem po co bo nie piszę jak nie trza ale
czasem trza jak widzę co niektóre posty z resztom sam wiesz

> Zapatrzenie w siebie jestescie drodzy grupowicze, smutne to :(

nie wjeżdżaj mi na gula |:(|

> Bo przeciez kazdy moze miec racje, swoją rację, czasem jednak lepiej
> przyznac tą rację komuś innemu i z tego własnie w nieco pokrętny sposób
> czerpać korzyści.
>
> Oczywicie macie tez swoje zalety ;)

no od raza lepiey

> Smerf

JA

> Nie będę jadła, kocham cię
> Nie będę piła, kocham cię
> Gdy odejdziesz kocham cię
> Hey

nie będę spała bo jestem głodna i spragniona ;)P

Ptanko o sekty
wojsko
dylemat
matryce ravena poszukuje