chlopcy

1. Data: 2002-01-24 12:50:50

Temat: chlopcy
Od: "elwirka" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestem uzalezniona od swojego chlopaka. Co robic?
Elmirka

2. Data: 2002-01-27 15:12:47

Temat: Re: chlopcy
Od: "Towar" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A przeszkadza ci to w czyms?

3. Data: 2002-01-28 08:27:56

Od: "Axel D." <a...@f...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

elwirka wrote:

> Jestem uzalezniona od swojego chlopaka. Co robic?
> Elmirka

jesli go kochasz to nie jest tak zle.
jesli nie jestes pewna to wypozycz sobie ksiazke "zwiazki toksyczne"
albo "toksyczna milosc".
niestety nie pamietam autorki.

axel d.,

4. Data: 2002-01-28 16:04:29

Od: "renton" <r...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

masz racje , tak nie powinno byc, popatrz sobie co ci takiego daje , czego
potrzebujesz od niego
potem postaraj sie odnalezc to w sobie
to bardzo trudne ale popatrz co to takiego jest :))

powodzenia

5. Data: 2002-01-30 19:34:08

Od: PuciPuci <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 28 Jan 2002 09:27:56 +0100, "Axel D." <a...@f...com.pl>
wrote:

>jesli go kochasz to nie jest tak zle.
>jesli nie jestes pewna to wypozycz sobie ksiazke "zwiazki toksyczne"
>albo "toksyczna milosc".
>niestety nie pamietam autorki.
>
>axel d.,

!!!! Nie radze podchodzic powaznie do tych ksiazek jezeli chcesz aby
twoje zwiazki z ludzmi byly normalne. Pisane one sa przez jakas
psychopatke dla psychopatow otoczonych psychopatami, z ktorymi maja
psychopatyczne zwiazki.
Jezeli jestes osoba normalna to nie lepiej po nie nie siegaj.
pucio

6. Data: 2002-01-31 14:56:30

Od: "Wojciech G" <w...@u...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Axel D." <a...@f...com.pl> napisał w wiadomości

> jesli go kochasz to nie jest tak zle.
> jesli nie jestes pewna to wypozycz sobie ksiazke "zwiazki toksyczne"
> albo "toksyczna milosc".
> niestety nie pamietam autorki.
> axel d.,

Zdaje się, że to seria Jacka Santorskiego. Wydana na samym początku lat
dziewięćdziesiątych. Moj ówczesna kobitka tak silnie uwierzyła w słowa tam
napisane, że mnie zostawiła. Tobie, więc, też powinno pomóc. Nie wiem tylko,
czy rzeczywiście o to Ci chodzi.
PZDR
Wojciech G

Poszukuje Drago